2014年7月4日 星期五

第一次做就上手 ~~ Chocolate Magic Cake 巧克力魔術蛋糕

魔術蛋糕的魔術在於一個麵糊做出來的蛋糕, 分別有三個層次, 下層像餅, 上層像海綿蛋糕, 中間就是一層 custard 奶黃。  

這巧克力魔術蛋糕做起來不如我想像中複雜, 而我把原食譜牛油跟糖的份量都減少了, 好讓我的罪惡感也同時減少。

材料:
雞蛋..........4隻
糖..............115g
牛油..........100g
低筋麵粉..65g
巧克力粉..40g
牛奶..........500ml
水..............1湯匙
檸檬汁......數滴

做法:
1. 先把牛奶變溫, 牛油溶掉。
2. 將雞蛋的蛋黃和蛋白分開。 把蛋黃跟糖和水打至淡黃色, 之後倒進已溶掉的牛油拌勻, 再加入巧克力粉、麵粉 (可以放少許鹽), 打得均勻後, 便倒入溫熱的牛奶攪拌。
3. 把數滴檸檬汁加入蛋白, 把蛋白打成蛋白霜。
4. 將蛋白霜分數次加入麵糊, 再攪拌均勻。
5. 將麵糊倒入烤模, 放入已預熱至160C的焗爐, 烤45-50分鐘。 (我只用了30分鐘就完成)。

要待蛋糕完全放涼, 才脫模。 我把它放入雪櫃至少4小時, 才可以取出享用。

可以看得出有三層嗎? 吃起來是濃濃的巧克力味道。 再為它裝扮一下, 灑上糖霜跟巧克力粉, 樣子尚算不俗。我這次的成功感十足, 下次我會試做檸檬味, 當然少不了椰子味啦。








21 則留言:

  1. 三個層次: 我睇落好似未熟囉. 哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個樣咁衰? 不過我刀仔吉過, 熟左至係焗爐攞出來

      刪除
    2. 唔係樣衰. 我google過人哋o個d都係咁樣. 只係我覺得in general Chocolate Magic Cake似未熟啫.

      刪除
    3. 明哂, 誤會左你意思添, (ノ´д`)

      刪除
  2. Vous mangez beaucoup de gateau!

    回覆刪除
  3. 最緊要成功感十足,咁先有推動力嘛

    回覆刪除
  4. 你家的甜點出得好密喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意整嘛, 大家分享又開心, 唔錯唔錯

      刪除
  5. 你好似鍾意整cake多d喎!
    係呢!d貓貓食唔食cake架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意烘焙多過煮飯, 叫我炒兩個小菜, 就.......哈!
      我家少爺唔食cake 架, 鐘意食牛角包D酥皮, 同麥皮, 狗哥就咩都食

      刪除
  6. 這蛋糕很誘人啊! 請問這份量是製作多大的蛋糕? 7吋或8吋! 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個應該係22cm (大概8吋), 你可以試下

      刪除
  7. 謝謝您啊! 我一定會試做,我係朱古力迷。

    回覆刪除