2014年7月31日 星期四

Longueil-Annel

兩星期前, 我們又到了小鎮 Longueil-Annel 一遊。 Longueil-Annel 位於 Compiègne 上遊, 距離巴黎 80 公里。 這小鎮在十九世紀是個很重要的內河航運口岸。 當年的居民主要是當船工, 負責卸貨工作。

我們此行是到那兒來坐船, 全程一小時。 船長兼當導遊, 一邊駕駛, 一邊講解。

那天早上還下著雨, 我們還擔心行程會不會取消, 到了差不多中午, 開始陽光普照。藍天白雲, 陽光剌熱,  要跟它玩遊戲, 幸好尚有點微風, 還算寫意。 如手上有罐啤酒汽水, 就完美啦。





22 則留言:

  1. 藍天白雲之下遊船河都幾爽~

    回覆刪除
  2. 有冇得上岸行o下咁架?我鍾意行河邊小鎮喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要係行一圈架咋, 不過等上船之前, 我地係呢個小鎮行左一圈, 仲見佢地攪居民BBQ大會

      刪除
  3. 咁Longueil-Annel依家係咪有啲荒廢咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲有河運架, 當然無以前咁繁盛, 我地多數週末去, 都好靜架

      刪除
  4. 兩口子遊船河咁「寫意」,有冇教某人唱番首《雙星情歌》呀?

    回覆刪除
  5. 很寫意呢,有微風吹好過比個大太陽曬呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日都曬曬地, 好在我有帶孖寶: 帽同太陽眼鏡, 有D風, 舒服好多

      刪除
  6. 回覆
    1. 有呀, 不過係下層, 我地坐上層, 唔想郁

      刪除
  7. 回覆
    1. 水閘係相反方向, 水閘張相係等船時影架

      刪除
  8. 離巴黎80公里,係咪搭火車去㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個度有火車站, 不過我地揸車去, 個度其實無咩野睇, 係河邊行下, 叫做relax 架咋

      刪除