2014年7月25日 星期五

沙律菜殺手

我家沙律菜長得旺盛之時, 竟來了位殺手, 硬生生把好幾棵壓死了。


兇手就是他, 給我逮到他躺在沙律菜的那一刻, 他又是一臉無辜。 我氣得吐血時, 主理人卻氣定神閒, 半點責備的意思也沒有, 難道又是要我來當黑臉?


少爺受不了我的音波功, 躲在一角。 究竟他什麼時候才會學乖一點? 

22 則留言:

  1. 佢又真係無辜嘅,沙律菜同草對佢真係冇分別

    回覆刪除
  2. 佢可能以為呢個是佢個地盤,你鬧錯佢喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該覺得全屋都係佢地盤, 今日先至兇完另一隻貓咋

      刪除
  3. 少爺二號不把你的沙律菜全部吃掉,已經好俾面你咁錫佢!
    不要忘記貓有時是會吃花、草的!

    回覆刪除
  4. 貓是高竇的,牠喜歡行去邊,就行去邊,你阻不了牠。你趕走了牠,轉頭牠又來,無佢乎架。

    回覆刪除
  5. 佢打算幫你施肥
    我兩隻貓仔日日早晚吃菜心葉架, 吃到唰唰聲

    回覆刪除
  6. 佢好似睬你都傻咁款喎。

    回覆刪除
  7. 音波功好呀!貓仔都要教嘅!我知你有分寸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢想同我講, 你好煩, 俾我清靜下得唔得

      刪除
  8. 回覆
    1. 係咪搵個罩罩住我, 等我發唔到音波功呀?

      刪除
  9. 我家兩位少爺都係,做錯事就一面無辜樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家少爺教極都唔聽, 有時真係會吐血

      刪除
  10. 圍住d菜得唔得呀~~
    貓貓都唔知錯架啦~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我驚話要圍住我呀 ^^
      呢位少爺係唔知個錯字點寫 (個C字都應該唔識)

      刪除