2014年7月18日 星期五

Les rillettes

記過香港國王子曾提到法蘭西有種名為 Les rillettes 的食品。 我買了一小盒回來, 那就看看它跟 pâté 有什麼分別。

Les rillettes 是一種肉造的抹醬, 他們會用豬肉、兔肉、鵝肉又是鴨肉, 據說是 Tours、Angers 跟 Mans 的特產。 我的 rillettes 是雞肉來的, 成份是 90% 雞肉, 其餘的就是鵝油、紅蘿蔔和洋蔥等。  這抹醬比 pâté 軟身, 更容易推開。


我看過一些 rillettes 的食譜, 通常就是把肉塊跟豬油 (法文叫作 saindoux, 英文就是 lard) 及其他調味同煮上數小時, 不時要攪動一下。 煮好了就把肉弄碎, 再儲存起來。 最少要放入冰箱一整天, 才可以享用。

看來是要待我有閒情, 才可以試做, 嘻嘻。

16 則留言:

  1. Les rillettes比pâté多好多油,整呢個好費時呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話有閒情先好整, 如果唔係, 我驚我整整下想殺人 ^^

      刪除
  2. 咁多油,睇見都驚驚。

    回覆刪除
  3. 呢家野就如同台灣既肉臊一樣恐怖@@
    斬哂d頭頭尾尾內臟肥膏落去...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好驚呀!!!
      不過其實有D香腸都係咁整架, 分分鐘仲有雞殼

      刪除
    2. 係架 ! 腸不嬲都係一樣, 都係斬埋d雜碎入去,除非相熟既肉檔, 標明係用咩肉製 , 唔係你永遠唔會知食左d乜...幾時都係少食為妙.

      刪除
    3. 同埋係醃製食品, 高鹽高脂, 少D食好

      刪除
  4. 既然是抹醬,不是用來塗抹麵包多士的嗎?
    幹嗎又拿它當作調味料做菜了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想講係自己整 rillettes, 好似自家整 pâté, 整完用來搽麵包

      刪除
  5. 有肉都好過我度d豬油搽麵包.

    回覆刪除
  6. 有機會去法國都要買來試試,我和老DAD都鍾意食 pate.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會試下呀, 不過我都係鐘意食 pate 多D

      刪除
  7. 如果你做過後, 知道要用好多油, 可能你以後唔敢買黎食喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D想食嘅野, 真係千祈唔好知點整, 例如酥皮, 又例如我勁鐘意食嘅芋角

      刪除