2014年7月8日 星期二

貓奴的共鳴

這影片的作者說 Ceux qui n'ont pas de chat ne peuvent pas comprendre, 即是沒有貓的人是不會明白的。



我就很有共鳴, 因為我家有位戀上我的床的少爺。有時我還未醒過來, 他就給我來個馬殺雞, 好讓我精神奕奕給他準備早點。




13 則留言:

  1. 王子以前隻貓會狂抓門同喊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我位少爺都會抓門架, 尤其想出街時, 抓到係睬佢為止

      刪除
  2. 哈哈!隻貓好盞鬼!
    細個時屋企養貓,貓貓痴住我細佬瞓覺,因為我唔俾佢痴住囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺唔係鐘意痴我, 佢鐘意痴我張床多D囉

      刪除
  3. 回覆
    1. 馬殺雞,即係按摩, massage, 我睇台灣D書學架

      刪除
  4. 睇唔到片,不過我鍾意狗多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.youtube.com/watch?v=dgb-D0h0ppE
      狗比較忠心, 貓貓就好自我, 佢地性格好唔同

      刪除
  5. 回覆
    1. 有人覺得關門係斬腳趾避沙蟲, 應該係要好好教佢呀

      刪除
  6. 只係晨早搞人咁好,我家貓會半夜o黎搵人,有時一晚幾次,又會摷人腳趾o黎咬,好鬼抵屎

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺都係要出門食野時, 先至攪醒我地, 餵野食同開門, 平時佢真係瞓到豬咁

      刪除