2014年7月14日 星期一

2014 世界盃落幕

經過了一個月的賽事, 世界盃終於曲終人散。 當然是有人快活有人愁, 看見 Lionel Messi 領取 World Cup Golden Ball, 一臉落寞, 反觀之前 Manuel Neuer  拿獎時跟 Angela Merkel 來個擁抱的興奮表情, 真的成了個強烈對比。



圖片來自網絡

坦白說, 昨天晚上的賽事, 我也不太專心去看, 老是覺得沒我想像中精彩。 不但沒有倒掛金鉤, 更沒有什麼衝力射球跟猛虎射球啦。 要是戴志偉 (不是電視藝員啦 ^-^) 身處2014年, 看到巴西的表現後, 會不會仍堅持要去巴西呢?   又如果世界盃的進度以足球小將球賽的速度播放, 會不會直到2016年才做完呢?

29 則留言:

  1. 猛虎射球....... , 哈哈哈!

    回覆刪除
  2. 我冇睇呀!不過自細聽細佬講得多,我都會想德國贏嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估德國會攞冠軍, 不過無諗過悶成咁

      刪除
  3. 我唔睇足球小將就係因為佢球賽的速度&佢d人個個都係一個樣我分唔到邊個打邊個...

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來王子你患上足球小將臉孔辨認困難症呀, 呵呵

      刪除
  4. x2呀!我都覺唔係咁精彩,冇專心睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個問題: 其實點解 Angela Merkel 咁鐘意呢款褸? 佢又其實有幾多件呢?

      刪除
    2. 我諗佢可選擇嘅唔多,同埋德國人穿衣同做人一樣:穩陣保守

      刪除
  5. 我估中, 一向欣賞德國人做事認真、有組織性、精確

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有唔散漫, 做事一板一眼, 有條理

      刪除
  6. 我唔睇架:)
    你冇"加入這個網站", 而我又唔用G+, 所以都add唔到你..
    之前既留言你又好似睇唔到=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 你冇"加入這個網站", >> 咁邪??!
      你得閒入黎探下我啦, 我都會去探你架 ^-^

      刪除
  7. 不但沒有倒掛金鉤, 更沒有足金金猴=]

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎, 不過今年應該送金馬(唔係台灣個獎)

      刪除
  8. 我哋一路睇,一路話咁耐都無入球,點解巴西可以俾人入到七球呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係又話我知佢地打緊"穩守突擊"喎! (呢個term 我都係聽足咁多年TBB學番黎架) ^^

      刪除
  9. 亦無腳指尾拉西......
    睇到加時頂唔順ZZZZzzzzz.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 悶到瞓左幾覺
      如果佢地出立花兄弟嘅一飛衝天彈跳射球, 我會有精神睇D

      刪除
  10. 我冇睇世界盃,只睇足球小將~XD~

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 唔悶得過英國波, 成日都被人話佢地高Q大腳

      刪除
  12. 尋晚的比賽很刺激。 今晚無得睇,反而有點落網。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我唔投入, 所以覺得唔精彩呀

      刪除
  13. 其實美斯整個賽事也只是表現一般吧,畢竟D隊友無乜支援發揮有限,如果頒比巴西主場友例如尼馬之類可能會開心D有氣氛D叫做比主場球迷有個安慰獎都好丫^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 尼馬仲話差D會癱, 見佢記者會喊哂, 都鄧佢可憐

      刪除
  14. Merkel有出席是慣例, 連德總Guack都出席支持撐場, 最後奪冠, 張大合照珍貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日睇新聞, 有成百萬人迎接佢地凱旋歸來, 好威水呀

      刪除