2014年7月27日 星期日

補鐵之肉醬意粉

為了補充鐵質, 做了肉醬意粉當晚餐。


事實上, 近這三年來, 我比從前少吃了牛肉, 事關有次吃了牛肉火鍋, 翌日就全身發癢, 晚上完全睡不著。 我老媽那時還開玩笑, 說給她打一身, 藥到病除。 痕癢難當, 最後去看中醫, 他建議暫時要戒吃牛肉。

雖然現在間中有吃牛肉, 但已不敢吃太多, 絕對要遵循「少吃多滋味」的守則啦。


17 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔算細碟啦, 一定係角度問題, 嘻

      刪除
  2. o個時全身發癢係食物敏感?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能一下子食得太多, 敏感呢, 應該唔係因為五行欠打

      刪除
  3. 其實唔一定食牛肉補鐵,綠色葉菜和豆類都可以。

    回覆刪除
  4. 搵咩工吖....
    開bistro啦
    ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮俾人食好大責任架 ^^
      我之前有興趣學整餅, 專業個D一年要成八千幾歐, 真係諗下好喇, 嘻

      刪除
  5. 細個嗰陣時我媽煲豬潤水俾我補血。

    回覆刪除
  6. 唔知飲牛肉茶有冇幫助呢?

    回覆刪除
  7. 咁可以每次食少少,但係密啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁今次有冇事呀?

      刪除
    2. 我而家都係每次食少少, 食密D, 最近呢次幸好無事

      刪除