2014年7月24日 星期四

世上最差遊客

我們常說強國人拖著行李箱街上走, 又隨處大小二便, 不過世上最差旅客卻不是他們, 而是法蘭西人。 Travelzoo 做了個調查, 法國人又再次成為最惹人討厭遊客的第一位。



那他們做了些什麼惹人討厭呢?  骯髒、嘈吵、沒禮貌是主要原因。 報導還說了幾個事例。 例如在毛里裘斯, 一群法人在寺廟裡穿得很清涼, 高聲講話, 又喝酒, 半點尊重也沒有。 又如在美國西部, 酒店指示牌說要襪子球鞋跟有袖T恤, 他們就穿人字拖跟背心, 常以言語不通為理由, 不遵照人家的規則。 有時他們更認他們付鈔, 便可以做想做的事。

以上的罪狀是不是跟香港鄰近地區的人有點相似呢? 不同的是, 沒有法蘭西官員跑出來叫人家包容啦, 反而是網民說大家出外旅遊可要維持一下形象呢。
 


18 則留言:

  1. 其實都係個別事件。travelzoo 唔知用左幾多個單位做survey。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個報導無講呢, 不過乜野人都有好有唔好喇

      刪除
  2. 强國人冇得輸,單憑隨處大便呢招已經冠絕全球

    回覆刪除
  3. 遊客在外地應注意行為擧止,我們在海外住的,同樣要注意,否則,給人話柄,問題更大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全同意, 尤其我呢度亞洲人唔算多,好易被人認出

      刪除
  4. 回覆
    1. 點都要尊重下人地嘅文化,唔係有錢就大哂

      刪除
  5. 高聲講話法國佬唔係嗰皮啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔覺佢地講野好大聲喎,有時反而我要某人大聲啲,我至聽到,可能我撞聾呀

      刪除
  6. 好好的法國人我遇過,唔好的都見過,同樣每個國家的人都有好或唔好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就如香港人,我試過係東京廸士尼,有"同鄉"走過黎問可唔可以排係我地後面,咁佢地唔駛排咁耐,換言之,即打尖啦,我地梗話唔得 
      亦試過係倫敦地鐵,有人主動幫我托行李,所以話人總有好有唔好

      刪除
  7. 原來法國人的壞習慣也不少

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過係首都過馬路俾人推, 又試過撘地鐵入閛時有人係後面推我一齊過, 所以法國都一樣有衰人架

      刪除
  8. 我所認識的法國人多愛向公司攞著數、便宜

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D法國人都真係唔少架, 唔係個個都高雅大方

      刪除
  9. 估唔到最差竟然唔係強國人.....@0@

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能唔敢話強國人, 人家有錢呀, 係咪想趕客

      刪除