2014年7月16日 星期三

小收成

上星期, 差不多整個星期都下雨。 這星期天氣轉好, 看看我家的蕃茄, 很多葉子都枯黃了, 我們要把它拔掉。

我們摘了一次蕃茄, 看來收穫會陸續有來。


我們已採摘了火箭菜好幾次, 它還不斷生長, 可是它現在有了些小洞。 我們應快要把它摘下來, 再讓它好好生長。 這火箭菜只花了4歐元, 比起超市的, 更新鮮, 而且更划算。


六月初才撒下沙律菜的種子, 現在已長有3-5cm 左右, 我想一星期過後, 我們又可以做個新鮮沙律。

22 則留言:

  1. 地上種的蔬菜係唔同D, 比盆種茂盛得多

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為水份會係地度留得耐啲, 所以生得快啲

      刪除
  2. 見到佢長大有收成好開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 見棵蕃茄快高長大, 真係好令人鼓舞架

      刪除
  3. 我用盆種,d收成都好迷你

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地個D都有大有細架, 蕃茄整沙律同意粉, 好好味

      刪除
  4. 火箭菜好粗生,不過我地無種,友人種到一塊田都係。成日都有得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係生極都有, 係呢度超市, 125g 火箭菜要成歐元1.5, 所以自己種抵食好多

      刪除
  5. 近兩星期都有雨水,濕又暖,所以長得快呀。蕃茄都唔算細個喎,可以做中式蕃茄薯仔湯呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經有哂料, 可以整薯仔蕃茄紅蘿蔔湯

      刪除
  6. Wow, 你種得好好啊!!!!你的沙律菜超吸引*O*

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝, 其實係我家中某人嘅功勞, 佢都幾鐘意呢啲園藝野

      刪除
  7. 回覆
    1. 之前摘左有成十粒, 有大有細, 今日應該可以再摘多好幾個, 佢仲長高緊, 遲啲應該仲會有收成

      刪除
  8. 火箭菜個名咁盞鬼嘅!做沙律的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 英文叫 Rocket Lettuce, 味道有啲苦, 唔係個個都鐘意, 我地用黎放沙律, 整三文治都好好味

      刪除
  9. 我用盆種過車厘茄同燈籠椒, 都好味.
    紅生菜好好食.

    回覆刪除