2014年7月28日 星期一

只為破紀錄

假如你是登山愛好者, 同時又是一對年幼子女的父親, 你會帶著他們攀登 Mont Blanc 嗎?

有位名叫 Paul Sweeney 的美國人, 就領著兒女攀登白朗峰。 女兒 Shannon 十一歲, 而兒子 Paul Junior 只有九歲。 如果 Paul Junior 成功登上的話, 就會成為世界上登上 Mont Blanc 的人。 可是經過被稱作死亡走廊的地方時, 遇上雪崩,他們差點滑落山谷。 當時還有其他登山者幫忙, 才會平安無恙。 有關片段在 ABC news 播出。 Saint Gervais 的市長斥責這行為過份, 這都是為了誇耀。



我想問一下這位父親: 為了破紀錄, 你可以去到幾盡?  究竟是紀錄重要, 還是兒女的生命重要?
 

18 則留言:

  1. 這種人是自私。不過我相信佢對仔女應該經過訓練。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算受過訓練, 都未必有足夠體力同經驗呀, 做父母唔係應該衡量一下有無危險, 保護子女咩

      刪除
  2. 經過訓練都冇成年人咁有經驗卦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉, 另外體力都係另一問題, 唔明呢位爸爸點解為出名, 可以咁

      刪除
  3. 佢可能仲係唔覺有乜嘢問題。

    回覆刪除
  4. 登喜馬拉雅山有年齡限制

    回覆刪除
    回覆
    1. 個度好似無
      除左呢樣, 市長更勞氣, 有D人不自量力, 有位波蘭人上左山, 之後求助, 話想搵直昇機送返佢落山, 所以麻煩人周圍都有

      刪除
  5. 希望兩位小朋友下次不再上(爸爸)擋.

    回覆刪除
  6. 九歲太細個喇!仲要一拖二,佢地阿媽冇阻止?

    回覆刪除
    回覆
    1. 新聞無講, 分分鐘媽媽都覺得無問題

      刪除
  7. 實在太不負責任了!罔顧兒女的安危!過份!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D父親完全腦殘, 就算經過訓練, 都未必應付到突如其來嘅野喇

      刪除