2014年7月19日 星期六

〔蛋糕〕金寶蘋果小蛋糕

想做蘋果蛋糕, 又想攪攪新意思, 那就看看人家有什麼好主意。 一張金寶蘋果蛋糕的相片吸引了我的眼球, 那就來個「抄考」, 做來一試。

我 「抄考」了人家的食譜, 也做了少許改動。 平常他們會把麵糊跟蘋果混在一起, 我卻先把蘋果跟肉桂粉煮成蘋果茸, 再做金寶跟麵糊。 先把麵糊倒進模子, 再放入蘋果茸, 最後就在上面鋪上一層金寶。 我做的是小蛋糕, 只放入了焗爐15分鐘便大功告成。




剛做好的蛋糕上層鬆脆, 吃時透著肉桂蘋果的味道, 我禁不住一口氣吃了兩個。 稍嫌美中不足是蘋果茸不夠多, 下次再做時, 可以多煮一些。

19 則留言:

  1. 一口氣食兩個,咁某人仲有幾多個食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 我整左一打, 某人仲有十個睇門口

      刪除
  2. 呢個係咪一啖一個呀?

    回覆刪除
  3. 我會忍唔住口食多幾個架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢食太多, 真係怕開口中, 一年唔只肥三十磅

      刪除
  4. 我都做過蘋果蛋糕仔,不過,我‧冇咁講究,我只係切粒。

    回覆刪除
  5. 有機會可以試試金寶藍莓,好得架

    回覆刪除
  6. 可唔可以分享吓個食譜?我想試整

    回覆刪除