2014年7月20日 星期日

一字記之曰: 熱

昨天熱得要命, 日間時間已把護窗板及窗關上, 又或是半掩, 好使熱力不會跑進來。 室內溫度也有30C, 坐著梳化, 額頭也冒汗。 二號跟狗哥都無精打彩, 到了黃昏, 覺得沒太熱, 才讓他倆出去。 二號熱得一點也不想動。


陽光好毒, 塗了防曬, 仍是給曬黑了, 嗚嗚。 晚上睡得不安寧, 絕對是 In the heat of the night。 幸好凌晨時下了一場小雨, 舒緩了些。吹慣冷氣的我還要點時間才可適應。  

25 則留言:

  1. You have no air con and no fan?

    回覆刪除
  2. 噚日熱到啲烏繩扒哂响窗,唔肯飛

    回覆刪除
  3. 我試過最熱係曼谷,半夜都成40度,冇冷氣只有風扇,成晚睡唔到覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我瞓瞓下都出哂汗, 之後瞓唔到, 唉

      刪除
  4. 只有風扇時的消暑方法只有一個,就是去沖涼或是把身體抹濕,讓水氣揮發時把身體的熱量帶走,或把一個大西瓜浸在水裡,晚上抹乾抱着它睡。

    回覆刪除
  5. 我呢邊啱啱落雨,希望可以涼番d

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊又落雨啦, 而家無咁熱呢, very good

      刪除
  6. HK呢邊都係又熱又焗,成日都開冷氣,好怕下期的電費單.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港唔開冷氣, 對面屋D熱氣吹哂入屋, 有時無得揀唔開

      刪除
  7. 30度濕濕碎啦~~係慣外國係唔同
    夏天不要回港^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港30度, 可以開冷氣, 或者衰衰地去老麥同兜巴星坐下, 我住呢區大家只有暖氣, 無冷氣, 熱時吹風扇, 吹到頭髮亂了, 都係好熱咁架

      刪除
  8. 唔敢想像無冷氣的日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我就過緊無冷氣的日子, 嗚嗚

      刪除
  9. 外國雖然熱, 但比香港干燥, 感覺舒服d

    回覆刪除
  10. 點解唔裝返部冷氣機0者?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為一來用嘅時間唔多, 二來呢度電費唔平, 我呢啲孤寒C9梗係唔肯裝啦

      刪除
  11. 香港喱排又作打風都係濕熱焗

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友都話呢排香港天氣唔好, 唔係落雨, 就勁熱
      呢度就似乾煎, 而家落左陣雨, 涼快左D

      刪除