2014年7月11日 星期五

[一人前] 蕃茄湯字母粉

你是不是跟我一樣, 對字母湯的認識始於金寶? 還記得當年在表弟家見他吃得津津有味, 回家誓要我媽買回來, 給我一嚐。  

有次收拾廚房時, 發現了字母粉, 想把它消滅, 便用來做了我的一人前: 蕃茄湯字母粉。 自此它成了我的一人午餐之一。 我會先做好蕃茄雜菜湯, 作為湯底。 到了做午餐時, 才把字母粉放入湯中, 一起煮沸。 午餐不消一刻鐘就攪定, 方便快捷。



22 則留言:

  1. N年冇食過了, 依家仲見有大粒d既字母...

    回覆刪除
  2. 我細個以為字母湯係金寶發明架

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔只有下次, 我仲食左好多次喇 ^^

      刪除
  4. 小時候我都以為想吃字母粉就要買罐頭。

    回覆刪除
  5. 我細時食的字母湯是父母煮,所以唔識金寶喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老媽只會煮通粉, 佢煮時, 多數係我病嘅時候

      刪除
  6. 我細時都有吃過字母粉。依家無煮喇,因為佢細細粒,無乜頭,食唔飽呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家放D落湯, 好似有D樣落下肚咁啦

      刪除
  7. my mom cooked this for me when i was small

    回覆刪除
  8. 而家仲有罐頭字母粉呀。

    回覆刪除
  9. 聽到字母湯只會想起金寶XD~

    回覆刪除
  10. 我阿仔細個時,我有煮過俾佢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前想食, 只有食金寶, 我媽只會煮通粉

      刪除