2014年7月15日 星期二

捐血@法蘭西~~被拒

上星期末, 我們都收到了電話, 溫馨提示又是時候去捐血。 新聞近來都有報導,  這裡血庫存量不足, 呼籲大家捐血。

我這次見了醫生之後, 護士要給我做血紅素測試, 結果我的血紅素不足, 不可以捐血。 護士再要給我抽血, 再做詳細測試, 報告會兩星期寄來我家。 她跟我說, 情況不是很嚴重, 因此女性正常血紅素指數是12, 而我只有11。 我大有機會六個月內不可以捐血。

她又給了我小冊子, 主要是解釋血紅素的重要性, 以及怎樣可以攝取鐵質。 建議的食物有: 血腸、兔肉、家禽類的肝臟、牛心、青口、pâté de compange 跟牛肉。 至於植物方面, 可以多吃豆類、穀類、麥片跟蛋黃。 同時要多吃有豐富紅他命C的蔬果, 幫助吸收鐵質。



我現在只有等報告, 改善飲食, 希望六個月後, 我不會去捐血被拒。

18 則留言:

  1. 你平時多唔多食牛肉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有年我食完牛肉之後, 成身痕, 可能食牛嘅 quota 就快完啦, 之後少食左好多喇, 驚一食得多, 會出事

      刪除
  2. 其實好多食物都可以幫助血紅素,多注意就得。其實11唔係低,(is border line) ,只是用途捐血就唔好。 有些地方11都會接受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 護士都同我講, 問題唔算嚴重, 如果去到9, 就會太差, 不過我都要食多D豆類, 穀麥類喇, 幫助一下

      刪除
  3. 快快食兔肉啦. 好食架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前養過兔仔做寵物, 要我而家食佢啲同類, 我接受唔到呀

      刪除
  4. 聽說身體做血除了鐵質外,維他命B12都很重要,隔天用二十粒紅棗煲粥吃吧!

    回覆刪除
  5. 你鍾唔鍾意食内臟呀?係就有藉口多食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔太多好內臟, 會食嘅都係豬肚雞腎個啲架咋

      刪除
  6. 血紅素不足, 要吃內臟補充, 唔難喎. 法國人愛吃肝嘅, 鵝肝醬搽麵包啦; 煮青口食又得. 唔好傷心, 快啲積極行動, 為下次捐血作準備啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直以為自己係健康寶寶, 點知呢次俾人拒絕, 好傷心呢。 好在我仲接受到 pâté de champagne 同青口, 我會試下多食呢D, 改善下

      刪除
  7. 我試過10.9肥佬
    11.3先俾捐
    食豬潤,黑麥汁,芥蘭
    谷得最快

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都幾難搵到芥蘭, 不過我會試下豬潤架

      刪除
  8. 除了均衡飲食外, 有空仲要多做運動啊^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又真係比起係香港少做左, 要乖乖做番喇

      刪除
  9. 我都試過血紅素不足,近幾年就唔知道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人有好多都血紅素不足, 欠鐵質架, 所以貧血呀

      刪除