2014年7月26日 星期六

主場, 再見

我今日如常登進《主場新聞》的網站, 卻看到它結業的消息。



《主場新聞》是我一位很年輕的同事推薦給我的。 除了一些即時新聞, 還會有些分析政事, 暢談生活的文章。 儘管我或會不大同意作者的觀點, 但我還是想了解他們為什麼會有不同的看法。 只是短短兩年, 它就結束了, 很可惜呢。  

蔡先生說:「原來今天的香港已經變了,做一個正常公民、做一個正常媒體、為社會做一點正當的事,實在不容易,甚至感到恐懼 — 不是陌生,而是恐懼。」 恐懼的來源是什麼呢?  或許不必細表。

近來看了些報導, 說有些公司會要求員工簽名, 表明立場。 所以即使你對時事漠不關心, 不喜歡政治, 政治還是會找上你的。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我日日都會上去八下, 有時講唔同國家文化嘅文章都幾好睇架

      刪除
  2. 江湖盛傳,蔡東豪將加入蘋果,當CEO。

    這工作,好像不需要返大陸呢!

    「主場」長期虧損,不見曙光,亦是事實吧。

    anyway...

    「主場」結業,非我所樂見。一雞死,總有一雞嗚。大敵當前,兄弟爬山,各自努力吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日見到有個FB專頁, 一直有寫開嘅會係個度貼文, 我會繼續支持架

      刪除
  3. 依家咁樣實恐懼,將來真係唔知點

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得而家好兩極化, 一個社會應該包容唔同意見, 我讀書時, 報紙左中右都有, 唔同觀點都可以共同生存, 而家呢.......

      刪除
  4. 現在資訊極度泛濫,新聞訊息隨時可得,獨力搞新聞網站,唔蝕到入肉就奇! btw 雖然有很多人推崇「主場新聞」,但我只看過兩三次,原因是它的新聞資訊明顯有泛民的立場,失去了新聞報導最重要的「中立性」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有佢立場, 我有我思考, 睇完唔好就百分百相信, 自己都應該想一想, 正如我講, 我未必同意佢地嘅觀點, 不過我都想知道點解佢地有其他看法。 我最怕嘅反而就係陰謀論, 人身攻擊諸類嘅批評。

      刪除
  5. 回覆
    1. 就慘係打份工, 都要表明立場, 如果唔簽, 唔知有咩下場, 唉

      刪除