2014年7月22日 星期二

Flashdance

上世紀80年代電影 Flashdance 將化身成歌舞劇, 於九月下旬在巴黎公演。 近來都在電視看到宣傳。 此劇已在倫敦、百老匯跟加拿大演出過, 口碑一般。 法國的男女主角分別是 Florent Torres 和 Priscilla Betti。



我記得明珠台播過這電影很多次, 不過我也沒完完整整把它看完。我只記得女主角是個在地盤的燒焊工, 還有就是那個年代的年輕少女即使沒有42寸長腿, 也穿上 Leg warmer, 嘻。

我翻看了 Flashdance 的片段,  Jennifer Beals 很漂亮, 也很性感。 


16 則留言:

  1. 經典song and dance! 重溫依然 enjoy! 歌舞劇裡跳舞部份, 唔知會否一樣精彩呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家睇番D跳舞場面都好好睇, 經典!

      刪除
  2. 我一啲印象都冇呀!不過睇片令我諗起M club

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知三色台 M Club, 不過我無睇過

      刪除
  3. 我都係電視睇過,但故事內容已經唔記得囉!

    回覆刪除
  4. 廿年的經典,香港不知多少劇集都抄佢呀。

    回覆刪除
  5. 百老匯歌舞劇去到法國係咪都變咗法文架?

    回覆刪除
  6. 我仲記得我喺美孚影都睇呢套戲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講, 我唔記得以前有間戲院叫影都, 不過我仲記得影藝

      刪除
  7. 在巴黎演出會唔會全部改晒做法文歌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地唱番英文, 好多時D法人參加D歌唱比賽都鐘意唱法文歌架

      刪除
  8. 我係HBO睇....跳舞片我都鐘意睇.

    回覆刪除