2014年7月21日 星期一

芥末豬排 ~~ 附食譜

這芥末豬排是我家的常餐之一。 平常這裡的人會用腌泡 (en marindade) 方法來調味, 用於燒烤, 又或是放入焗爐烤焗。 我卻把腌泡好的豬排煎好後, 配上洋蔥三色椒, 即時變成了我喜愛的碟頭飯晚餐。

我是參照以下的食譜, 然而各人口味不同, 可自行調整。 像是我用的是  moutarde à l'ancienne, 我總覺得它帶點鹹, 所以也減少了豉油的份量, 同時也少放了橄欖油。 我會把調了味的肉放進冰箱最少一小時。

原食譜的調味 (以兩磅的肉來做):
  • 1/4 杯橄欖油            
  • 1/4 杯豉油         
  • 1 大顆切碎蒜頭            
  • 3 湯匙 moutarde de Dijon
  • 鹽跟胡椒粉

20 則留言:

  1. 我未試過用芥醬整豬排, 有機會試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D人會加蜜糖, 我估如果真係BBQ, 會幾好味

      刪除
  2. 我鐘意加少少蜜糖/糖架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度整會放D, 係老家就唔會啦, 所以話人人口味唔同喇

      刪除
  3. 回覆
    1. 王子, 我幾驚你將個"都"字寫成"唔"字, 哈哈

      刪除
    2. 哈哈!佢係食肉獸尼嘅!

      刪除
  4. 我都幾鍾意用Dijon,比較英式mustard 溫和D,但會香D。我又鍾意有粒粒的mustard.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果醃肉, 我就鐘意用粒粒嘅多啲

      刪除
  5. Dijon隻蜜糖粒粒芥末子正,但我鐘意牛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家少食牛啦, 食得太多皮膚痕, 可能以前食得太多, quota 就黎滿

      刪除
  6. 整得好吸引,不過我要減少食肉咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都唔算食好多, 而家真係要注意多D

      刪除
  7. 芥末醃肉, 做薯仔沙律, 想像中好似怪怪地, 估唔到佢又幾好味喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地有另一個做法, 唔醃肉, 煎好用芥末蜜糖做汁, 不過我都係要醃下好D ^^

      刪除