2014年7月29日 星期二

[茶點] Sésames 芝麻餅

這天不烤蛋糕, 烤餅乾。

這西洋 Sésames 芝麻餅步驟簡單得不得了, 就算是小孩子也能應付。 它吃起來外脆內軟, 有點煙韌, 是下午茶點之選。

材料:
A. 低筋麵粉........100g
     粟米片............50g
     芝麻................60g
     泡打粉............5g

B. 牛油.................60g
     糖.....................80g (可以依自己口味調校)
     葡萄乾............50g  
     雞蛋................1隻

只要把材料 A 和 B 分別混合, 接著再把兩者拌勻, 就可以放入已預熱180C的焗爐, 大約十分鐘, 見它烤得金黃就行了。 我用了這份量做了二十塊的芝麻餅。 





我稍嫌它仍略甜了點 (當然某人又說剛好),  再做這芝麻餅時, 會把糖的份量減少一下, 那應更合我口味。


18 則留言:

  1. 這個芝麻餅的外觀,和它的外脆內軟,令我想起舊式餅舖的雞仔餅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食落又真係幾似個種質感喎, 不過無南乳味同肥肉

      刪除
  2. 回覆
    1. 笑口棗成個都係脆架, 呢個裡面腍, 似洋人曲奇

      刪除
  3. 離開蛋糕界, 你開始進軍餅乾界啦,定係雙線發展?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係雙線發展啦, 我仲有好多野想整架

      刪除
  4. 我欠粟米片、芝麻, 明天試做

    回覆刪除
    回覆
    1. 想話你知d芝麻餅焗好熄爐後繼續放係焗爐10分鐘, 連餅裹頭部分都脆脆地, 下次整可以考慮下

      刪除
    2. 我呢個禮拜會再整, 試下又再話你知

      刪除
  5. 係咪脆卜卜架
    真係好啱小朋友整,下次我家小朋友又可以學整

    回覆刪除
    回覆
    1. 外面係脆, 裡面係腍架, 唔似藍罐曲奇, 唔係成塊脆卜卜架

      刪除
  6. 呢個可以試下整, 未試過用粟米片整餅 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得幾好味, 可能因為我非常鐘意芝麻味呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 我得一小包吉吉島, 好珍貴架, 等有人寄俾我, 我就試下啦

      刪除