2014年7月6日 星期日

做果醬

鄰居送來了櫻桃, 小小一顆已是很甜,  一下子吃不完, 又怕它會壞掉, 所以就把剩下來的用來做果醬。

果醬的基本公式, 就是水果重量跟糖的比例是 1:1, 那就是 1kg 水果, 就放 1kg 糖, 想起都心驚。 那就把糖的比例減掉一半。 不想味道單調, 我還放了點蘋果, 耐心把它煮得濃稠。



其實我不吃果醬的啦, 塗麵包只愛牛油和花生醬。那果醬是為某人而設, 因他喜歡吃原味乳酪時放點果醬來伴著吃呢。

20 則留言:

  1. 嘩! 我好鐘意粉紅車厘子, 比鮮紅更好味, 亦貴d
    好喜歡外國的鄰里關係, 互相幫助、分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度鄰居大致都OK架, 互相都叫有個照應, 鄉下地方可能又唔同大城市喇

      刪除
  2. 見到d櫻桃好靚呀~好想食!夠甜,做果醬一定好正了~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家某人話好味, 我無試味, 嘻嘻

      刪除
  3. 回覆
    1. 我自小到大, 都唔鐘意佢, 唔知點解

      刪除
  4. 果醬我唔like用黎搽麵包,多數好似你某人咁原味乳酪時放d果醬伴食.

    回覆刪除
  5. 果醬我麻麻,最like奶油多

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶記/大排檔整嘅先好味, 屋企個多士爐始終唔夠佢地咁熱, 以前間中想食鮮油多, 而家就怕怕啦

      刪除
    2. 我剛剛在 Li J 處留言提議她把吃剩的櫻桃做果醬,估不到你已經做出來了,看樣子還不錯啊!

      刪除
    3. 好似 Li J 奶奶將佢冷藏, 都應該可以存放一段日子

      刪除
  6. 細時我好鍾意士多啤梨或者 cherry 果醬架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得解, 我由細到大對佢都無興趣

      刪除
  7. 嘩,又用咁多糖,你家係咪買糖要買得好密?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對, 所以如果有減價, 就入多幾手

      刪除
  8. 果醬我麻麻咋!塗麵包我要芝士或者朱古力,細個時就鍾意牛油嘅!

    回覆刪除