2014年7月23日 星期三

再遇卡路里之芝士蘑菇煙肉意粉

這 fromage à raclette 是上次冰箱意外的生還者。


雖然它沒有心煩多疑失眠, 不過最近卻流出汗來, 所以是時候給它一個好下場。 它成就了我再次跟卡路里的約會。 以下照片或會引起不安, 敬請注意。

它成了這芝士蘑菇煙肉意粉的主角, 再配上好拍檔忌廉, 就明白卡路里是怎樣練成的。



我在煮這意粉時, 某人一直在說好臭好臭, 難為我還要跟這臭東西面對面。 之後我跟某人說, 假如每天晚餐都吃這意粉, 不到一年, 我不添上三十磅才怪啦。

26 則留言:

  1. 偶然吃一次,就放心享用晚餐吧,不要太介懷什麼卡路里了!
    明天吃雜菜沙律作午餐補救啦!

    回覆刪除
  2. You guys eat very french /very high calories food, cheese, cakes etc.

    回覆刪除
  3. 我以為某人愛芝士,點解話好臭好臭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢隻味好勁, 煮起上黎真係臭, 所以有人不停咁講

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都唔得, 佢地成日笑我鐘意食個D芝士係俾小朋友食架

      刪除
  5. 我奶奶以為我(中國人)唔食芝士,其實我食架,只要唔臭的。奶奶和德先生愛食臭的藍芝士,我頂唔住架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍芝士, 我都頂唔住, 有次放左入口, 除左苦笑, 真係講唔到野

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢隻已經唔係至勁喇, 我都仲叫食到, 有D勁到連放人口都唔想

      刪除
  7. 食完要去跑返幾個圈先得^^

    回覆刪除
  8. 咁好味嘅野梗係食左先,最多之後連食幾日麥皮,或者去走卅層樓梯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住呢度都幾難搵到三十層樓呢, 嘻嘻

      刪除