2014年8月1日 星期五

牛肉漢堡和全麥包

麥記一直形象正面,儘管它的食物不健康,有誰會想到循環再造會發生在這字號身上。 說起漢堡,我們都不會在超市買已絞碎的豬肉牛肉,反而把肉買回來再絞碎,自我感覺良好一點。

這牛肉漢堡當然也是買了牛肉回來,再絞碎來做。 煎好了,配自家種蕃茄跟沙律菜。 



其實我本想做漢堡包,無奈弄錯了麵粉,應是用高筋麵粉,我卻用了全麥麵粉。 本想將錯就錯,  那便搓呀搓,等呀等,把它放入焗爐後,我就在做漢堡肉, 沒有留心。結果是:它烤得過火。味道還不錯,樣子呢......



我唯有自我安慰, 這是第一次做麵包, 算是不錯了。 是不是很有阿Q精神呢? ^^

21 則留言:

  1. 自己食,無所謂啦, 你睇我果D都係啦。

    回覆刪除
  2. 我有時都係買肉自己絞碎

    回覆刪除
  3. 係咪有啲似硬豬仔包呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 外有D脆, 皮無法包咁硬, 裡面都係軟架

      刪除
  4. 麥包樣子也不錯喎,加埋餡料夾成一個飽,應該幾靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人唔吼, 唔浪費, 做左我自己嘅 lunch

      刪除
  5. 絞肉我喺超市買,我無唸過會有唔妥添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人睇左呢度D新聞報導, 有時又見到D標籤寫有其他野, 例如 15-20% 肥肉, 所以覺得自己整好D囉

      刪除
  6. 我為方便,加上家中攪拌機唔夠力, 都係買絞碎的豬肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老家都係, 我媽都係買紋碎架, 不過係肉檔買, 應該唔會有加料掛

      刪除
  7. 現在真係乜事都有可能發生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前睇得太多D專題報導, 已經少左食香腸, 製造過程都幾得人驚

      刪除
  8. 牛肉漢堡!正呀!今晚一於整呢個食~

    回覆刪除
  9. 我系第一次整麥包,都犯過同樣錯誤,那次全跟食譜全部用晒麥粉,估唔到食譜都錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次唔怪得人, 係我自己擺鳥龍
      講開食譜, 我睇過個節目, 主持照跟個食譜煮, 煮完食過, 評語係: 個作者自己應該無煮過, 笑C我

      刪除
  10. 自己食無所謂啦, 用麥包都可以整burger :) 仲有益 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來係咁諗 (主觀願望), 不過唔成功, overcooked, sigh......

      刪除