2014年8月9日 星期六

久違了的蛋牛治

有天逛常光顧的超市, 居然見有三花鹹牛肉在貨架上, 二話不說, 立即把一罐放在手推車。 第二天早上, 我就給自己做個蛋牛治, 自製茶記滋味。


一如以往, 這鹹牛肉附上的鑰匙未到終點, 那小鐵片就折斷了。 我最後要出動鉗子, 才順利把鹹牛肉釋放出來。究竟是我太粗暴, 還是它太軟弱呢?




23 則留言:

  1. 三花鹹牛係我o係德國必入o既貨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度大間嘅超市都有鹹牛肉, 不過好多肥野, 相對三花少好多

      刪除
  2. 我都試過 小鐵片折斷 喇!

    回覆刪除
  3. 我前兩日响超市見到,理智戰勝咗。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁高鹽, 我知架, 好耐無食, 要食下回味茶記

      刪除
  4. 不是你粗暴, 我幾乎每次開此種設計的罐頭也有同樣遭遇

    回覆刪除
  5. 話時話,深水埗的「新香園」茶餐廳的蛋牛治,用的是鮮牛肉,真係好得,多士底重正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過, 平時食得最多牛治嘅地方係義順, 返學前來填肚

      刪除
  6. 最討厭就係呢個開罐法, 十有20會未開先斷, 咁OUT都唔改易拉, 失敗.
    我鐘意餐蛋治烘底^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未係呢度附近超市搵到一罐午餐肉 T-T

      刪除
  7. 我就是最憎用 key 的罐頭!不過唔知點解,火腿咸牛都一定係咁。有時我連拉蓋的都唔夠力,唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地可唔可以聽下人講, 改下個設計

      刪除
  8. 蛋牛多真係好正 :) 加埋洋葱落去炒, 真係口水都流埋 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
  9. 嘩!蛋牛治,以前會加糖炒,甜甜咸咸,真係好好味!

    回覆刪除
  10. 我都無留意添,乜仲有呢啲設計嘅罐頭架?

    回覆刪除
  11. 唔知後生嘅一代識唔識三花咸牛呢?

    回覆刪除