2014年8月24日 星期日

The Simpsons X Game of Thrones

你可認得出這圖片中的人物嗎?


互聯網圖片

我不是 Game of Thrones 的粉絲, 因為認識它時, 它已是第四季, 人物關係弄不清, 又不想從第一季再看起, 所以啦......不過某人極喜愛看, 近來它的第二季又在重播。 至於 The Simpsons, 我這幾年也少看了。

說起 The Simpsons, 我有天在大賣場發現了這個。 500g 跳樓價也要 $1.7 歐元, 慳家C9自然不會買啦, 呵呵。




22 則留言:

  1. 呢包亞裔大婆粉city'super3x蚊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食開個D唔貴架, 所以我唔會買 ^^

      刪除
  2. 見到咁得意,都好想煮
    咬你個頭^^

    回覆刪除
  3. 我度The Simpsons嘅嘢好少再跳樓價架,可能太長青啦

    回覆刪除
  4. 見到Simpson個紙袋頭,就好笑喇!

    回覆刪除
  5. 煮完出來會唔會有返個樣?

    回覆刪除
  6. 我有時貪玩都會買公仔pasta :)

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 呢度應該好多慳家C9, 佢賣左好耐都賣唔哂

      刪除