2014年8月14日 星期四

兩隻小鬼

有天晚飯後洗碗, 忽然轉身, 看到這兩隻小鬼在我身後, 乖乖陪我洗碗。



偶爾他倆氣得我半死, 尤其是二號, 犯事後永遠一臉無辜, 不過見到他們伴在我身邊, 又可以使人忘記一切頑劣之事。
 


我常問二號, 他在我們家快樂嗎? 某人常覺得這問題很低能, 說如果他感到快樂, 他就不會回來啦。

27 則留言:

  1. 定係佢哋以為有o野食??

    回覆刪除
  2. my cats do the same thing
    they can differenciate whether you are preparing food or doing the dishes
    anyway
    sweet enough

    回覆刪除
  3. 哈哈......大小不良齊齊瞓張細毯

    回覆刪除
  4. 好羨慕兩小鬼能夠河蟹共處

    回覆刪除
  5. 兩隻小鬼會唔會打交?^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地唔會打交, 其他貓會蝦狗哥呢

      刪除
  6. 我隻妹妹都會,真係好窩心架!

    回覆刪除
  7. 佢地都須要安全感,狗仔眼神比較忠心重感情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓比較我行我素, 狗都係忠心愛主人

      刪除
  8. 一定開心啦, 唔係都唔會陪你, 要你快D做完同佢哋玩 :)

    回覆刪除
  9. 見到佢地和睦共處,感覺好warm

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗哥好乖, 對D貓貓好好, 反而有時俾佢地恰架

      刪除
  10. 貓狗有性過人,d人食飽去左攤抖, 當你呀4洗碗XXD

    回覆刪除