2014年8月6日 星期三

[茶點] 燕麥巧克力果仁曲奇

我這次來個阿茂整餅做曲奇。 這曲奇待在焗爐不到幾分鐘, 一陣熟悉的香氣傳來, 那正正就是每次走過菲太太曲奇, 都會嗅到的那陣曲奇香味。

材料:



  • 燕麥片............100 g
  • 低筋麵粉........100 g
  • 泡打粉............5g
  • 糖....................80 g 
  • 雞蛋................1隻
  • 牛油................80 g
  • 入爐巧克力....80 g
  • 果仁................80 g

  • 做法:
    1. 牛油、蛋放室溫回暖。將巧克力跟果仁弄碎。
    2. 把已軟化的牛油拌至泥狀。
    3. 將所有材料 (巧克力跟果仁除外) 拌勻。
    4. 放入巧克力粒跟果仁粒, 再輕輕拌勻, 再做成一塊塊曲奇
    5. 放入已預熱至200C的焗爐, 15分鐘就可以。(因我家焗爐火力較大, 數分鐘後, 我調至180C)。

    因為我用了黑巧克力, 所以糖的比例相對多了。假如是用牛奶巧克力, 應該可以減低糖的份量。   當然可以用巧克力粒, 那就免卻一重工夫啦。
    這曲奇也不是全脆的啦, 如果想它脆一點, 或者可以依照 blog 友細B細佬Calbee 建議, 焗好熄爐後繼續放在焗爐10分鐘。 我家某人跟鄰居卻都喜歡外脆內軟的餅乾, 可見口味各人不同。

    22 則留言:

    1. 菲太太曲奇我鍾意食架. 但係上次o係HK時見佢d曲奇薄咗好多.

      回覆刪除
      回覆
      1. 我淨係鐘意食佢嘅香蕉合桃 muffin

        刪除
    2. 菲太太曲奇我都鍾意,印象中有啲貴,係咪?

      回覆刪除
    3. 我很喜歡食手做cookies, 不過我覺得做 cookies 都唔容易。

      回覆刪除
    4. 下次做扁啲大個啲, 咪似菲太太曲奇囉, 跟住同友人講, 每個1,20歐, 兩個2歐. hehe...

      回覆刪除
      回覆
      1. 你好有生意頭腦喎, 等我練習多D, 分分鐘紅過珍妮曲奇, hehe

        刪除
    5. 呢種曲奇我間中會整下, 零失敗

      回覆刪除
    6. 尋日見有呢篇,但入黎又唔見@@
      呢類麥片曲奇,如果你換用梳打粉, 就會另一個質感,同埋薄身d.

      回覆刪除
      回覆
      1. 咁邪??
        我家中淨得 baking powder, 等我下次去大D個間超市睇下有梳打粉先

        刪除
    7. 菲太太, 甜到震啊, 但九點半後有折,經常見長長人龍的.

      回覆刪除
      回覆
      1. 因為折左之後, 抵D嘛, 我好少食佢隻曲奇, 多數食 muffin

        刪除
    8. 焗緊啲香味成屋香哂。

      回覆刪除
      回覆
      1. 有人一返來, 就即刻話, 一屋朱古力味, 佢對眼發哂光

        刪除
    9. 我都鍾意食cookie, 不過我唔夠膽整, 因為我同班生會唔停口一次過食晒佢為止...

      回覆刪除
      回覆
      1. 我整來睦鄰架, 有人幫我地分擔下

        刪除
    10. 以前我會唔停口,衣家都係節制d好喇!

      回覆刪除
      回覆
      1. 我都幾克制架, 而家做得細塊D, 過下口癮嘛

        刪除
    11. 我入左來幾次,終於而家先見到,我估你係預設左時間出,哈哈,好香。

      回覆刪除
      回覆
      1. 你好醒目, 有時寫左, 預埋時間, 我可以做其他野

        刪除