2014年8月7日 星期四

又見肯德基爺爺

因為手上有張優惠券, 我們又有藉口探望肯德基爺爺。 Chili con Chicken 是限時產品, 裡頭除了炸雞塊, 還有塊薯餅, 發胖指數完全達標。 J先生卻非常愛吃這 Chili on Chicken。 他還點了 mojito, 不過他略嫌它甜, 連他都覺得甜的話, 這 mojito 應該超超超甜。 他還說有空時, 在家為自己調一杯 mojito。



跟香港不一樣, 這裡的醬料是「有料」, 一包燒烤醬要付 $0.2 歐元。 有次職員忘了給我, 後來我發現了, 她第一時間就說那不是免費的, 還要我費一番唇舌解釋呢。

22 則留言:

  1. 黃色個塊係咪芝士?呵!唔肥都幾難!

    回覆刪除
  2. 爺爺o係我度分店唔多,我都好耐冇去探佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒要探下爺爺, 爺爺年紀大, 無人探, 好慘架 XD

      刪除
  3. J先生略嫌它甜>>>>咁即係堅甜喎

    回覆刪除
  4. 我呢度炸雞都好多選擇,好少食肯德基。

    回覆刪除
  5. Haha, can feel the arteries are clogging -- fries, cheese, fried chicken :)

    回覆刪除
  6. 我好少食肯德基,佢d炸雞好貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係香港食KFC, 最怕等, 我試過唔夠十人, 等左半小時

      刪除
  7. 我都好耐冇去探爺爺,分店越黎越少

    回覆刪除
  8. 我都係叫佢叔叔咋。KFC 在法國輩份真高。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直都過佢係長者, 麥當當先係叔叔嘛

      刪除
  9. 好少食KFC,一年食一次左右啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. KFC 我家中某人好鐘意, 主要係因為我地唔會係屋企炸野, 想食香口野嘅話, 最簡單就係麥記同佢

      刪除
  10. 記得以前KFC真係有個爺爺公仔放在門口架,不過應該好似麥叔叔咁消失晒啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地覺得呢個形象老餅, 所以要改

      刪除