2014年8月31日 星期日

排排坐

都說他倆是好友, 常見他們膩在一起。 這張相片如放在娛樂版, 標題會不會是「少爺跟 Rouquin 鬧不和, 二人見面面左左」?


愛在我家門前小路的, 還有很久不見的阿花。 她現在不大喜歡在我家留連。 難道她覺得我家不是個五星級的家? 嗚嗚




29 則留言:

  1. POSTCARD上所可以寫: 人生所需, 也不過幾格階磚。

    回覆刪除
  2. d貓真係好鬼有性格, 我墨爾本友屋企黎左隻自來貓,養養下當左家貓.大大間屋淨係鐘意企係個pizza盒度,同佢講廣東話佢又好似識聽咁喎, 照計佢之前聽開英文架嘛XXD
    你家就係太過五星級, 果隻阿花可能住唔慣,佢住開天橋底既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似我少爺, 其實佢係某鄰居架, 佢居然離家出走, 黎左我地度住, 至於花姐, 佢應該搵左呢一個五星級的家

      刪除
  3. 貓咪好有性格,自有牠們的一套

    回覆刪除
  4. 啲貓鍾意嚟就嚟,鍾意走就走,真係難捉摸。

    回覆刪除
  5. 貓兒只要有自己空間,非誠勿(打) 攪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可憐佢而家成日侵擾我嘅空間呢 ^^

      刪除
  6. 邊隻貓肥大d呀?條小路你地自己舖o架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最肥大一定係花姐啦, 仲要係最惡, 生貓勿近, 一隻百分百倀雞貓
      你點知條路係自家鋪?

      刪除
    2. 有朋友講過屋前的小路係自家舖囉!

      刪除
  7. 每隻貓都有自己的生活框框,好貼切

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 面左左, 但又成日一齊, 好難以捉摸呀

      刪除
  9. 面左左無所謂啦,至少無大打出手XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地兩個唔打架, 但我見佢地同第二D貓打呢

      刪除
  10. 你開blog初期, 我一路以為阿花係某人養架家貓, 後期先知係自來貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時佢成日係度打躉, 自從去左次長旅行之後, 佢就唔要我地喇, 嗚嗚

      刪除