2014年9月1日 星期一

捉蟲

當老家還是三十度時,我這邊早晚卻清涼得很。 昨天早上出發去舊貨市場時,氣溫只有十三度,下午太陽高高照時,便溫暖一點。 雖然如此,蒼蠅仍在我家出現,擾人得很。 有天決定買兩盆 plante carnivore 回來一試。



早上看見它的葉子合上了,還隱約看到昆蟲在裡頭,看來還有點效用。

29 則留言:

  1. 有冇用烏蠅貼?我屋企夏天一定要有,好好用

    回覆刪除
    回覆
    1. 我99有用, 我見過之後, 我知道我無勇氣將佢除落黎

      刪除
    2. 因為痴住佢地, 都幾核突

      刪除
    3. 果隻係舊式烏蠅貼,新式果隻唔會架,烏蠅冇哂之餘,冇核突嘢,明天影俾你睇。

      刪除
  2. 香港以前都好多蒼蠅,現在真係少見左

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港衛生情況好過以前好多, 不過我驚會倒退咋

      刪除
  3. 我都試過種左手盆的食蚊草,初時有用。

    回覆刪除
  4. 原來真係捉蟲,哈!另一盆係咩尼架?

    回覆刪除
  5. 盆捕蠅草太細粒,胃口唔夠大.

    回覆刪除
  6. 夾住有個黑影呀))))))
    HK賣得好貴架~~

    回覆刪除
  7. 我以前見到奶奶有一盆嘢吊住,朵花好似吊鐘咁,又係食蟲 :)
    幸好我以前住嗰區無乜蚊同烏蠅,唔係真係人都癲 

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度郊區, 話無都呃你喇, 不過又唔算太多

      刪除
  8. 阿毛你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  9. 我都想買. 但係去買時又唔見有.

    回覆刪除
  10. 如何處理葉子裸的屍體呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 盆植物會吸收左精華之後, 就會打開塊葉, 之後就會跌落盆

      刪除