2014年9月15日 星期一

職業再培訓

收到了勞工處通知, 要到那裡參加一個有關法文培訓的簡報會。 來參加的有廿來人, 只有我跟一位來唸碩士的印尼先生來自亞洲。 

所謂法文培訓, 不是為了應付 DELF 考試而辦的, 而是以找工作為大前提, 來個密集式讀寫講聽的練習。 密集式的意思是在十星期內, 每星期五天, 朝九晚五。 因為名額只有十二個, 所以要來個面試, 看誰適合參加。 我等了足足一小時, 才有機會面試。 問題不大難, 只花數分鐘便攪定了。

我跟J先生說, 我不大希望被選中。 我已很久沒上什麼課程, 突然要來個朝九晚五, 只怕應付不來呢。

20 則留言:

  1. 又唔係陪審團,呢啲選中都可以拒絕啩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為怕拒絕左, 變左黑名單, 第日有心水課程時, 就唔會被優先考慮

      刪除
  2. 朝九晚五讀寫講聽練習, 睇怕允我只有當年應付會考才有此能耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當年考會考都無咁勤力呢, 我其實係一條懶蟲黎架

      刪除
  3. 朝九晚五一定有好多小息時間,唔怕上喎.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有人都係咁講, 咁密集, 會進步好多喎

      刪除
  5. 我唔怕返學,怕考試 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 我成日會發夢考試前無溫書架

      刪除
  6. 其實如果學懂一般生活上常用的讀寫法文,生活上或者出街買野係咪都會方便好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果咁密集式上堂, 應該會進步好多, 我係怕應付唔黎啫

      刪除
  7. 真係好密集喎,但會唔會實質少幾個鐘(幾個coffee break, 加埋兩個鐘午餐)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個鐘食午餐, 簡介時仲要講明如要參加, 一定要準時出現, 唔好黎到 hea, 我估以前有好多人真係為上而上啦

      刪除
  8. 我初初去德國, 都上過類似呢D course, 返學返足半年, 由零開始, 不過幾好玩 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果返半日, 會好D, 上一日, 我會虛脫架

      刪除
  9. 學唔怕返,最怕考試的壓力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話, 我成日發夢考試前無溫書架

      刪除
  10. 我都鐘意密集式學,唔使一禮拜一堂一粒鐘, 唔易記得.

    回覆刪除