2014年9月20日 星期六

[甜點] 法蘭西多卷 ~~ 果醬篇

J先生的友人來作客, 特地帶來了兩瓶自家製布冧果醬。



J先生喜歡用它來配搭乳酪, 我就用它來做西多卷。



狗哥在桌前徘徊, 可見他貪吃是他的本性。



25 則留言:

  1. 狗哥張相影得好呀!佢眼神!哈!

    回覆刪除
  2. 狗哥有冇乖?仲有冇搶o野食?

    回覆刪除
  3. 香港D人近期鐘意整洛神花jam

    回覆刪除
    回覆
    1. 我飲過洛神花茶, 真係講唔上鐘意

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢地整果醬其實幾嚇人, 生果同糖比例 1:1, 你可以想像下

      刪除
  5. 咁狗哥有冇食到西多卷?XD

    回覆刪除
  6. 自家製果醬用途多,可以用來煮餸,沖水飲架

    回覆刪除
  7. 我&班生同J生一樣用嚟配搭乳酪, 西多我哋就用maple syrup or nutella :)

    回覆刪除
    回覆
    1. maple syrup 我地有用, 至於 nutella 就無, 有人要食自己整個D朱古力醬

      刪除
  8. 狗狗都吃甜食嗎?我以為狗狗只愛肉
    上星期買了樽類似nutella的但有機,好難吃,仲要貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咩都食架, 蘋果, 布冧佢都鐘意,一切開就已經會係你身邊
      我老細唔鐘意 nutella, 朱古力醬都要自己整 @@

      刪除
    2. 嘩!有時間可否分享下你家老細個自家古力醬食譜呀?

      刪除
    3. 好呀, 我搵日整好, 就寫出來

      刪除