2014年9月22日 星期一

[麵包] Petits pains à la crème pâtissière

在做這 Petits pains à la crème pâtissière 時, 我一定在雲遊太虛, 牛奶已跟放進去, 轉過頭又多放一次, 看到麵糊稀稀的, 才想起來。 幸好及時發現, 把它拯救過來, 製成品還是不錯啦。




La crème pâtissière, 英文譯作 pastry cream, 吃起來像奶黃。 我的做法很簡單, 只是一隻大雞蛋黃, 跟糖 (20g)、粟粉 (20g)、牛奶 (250ml)、少許雲呢拿香油跟 Rhum 拌勻, 再用小火把它煮稠便成。用它來做甜麵包餡料, 真是一流。


21 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈哈哈
      令我諗起三叔請周星星食果塊午餐肉

      刪除
  2. 周末剛吃了一個, 我叫它做"忌廉飽". 跟你這個很接近, 面層杏仁, 中間夾忌廉.
    個飽很軟綿, 忌廉甜滑, 很正! 終於吃到這些軟綿飽飽.
    有機會跟你奶黃做法, 夾入我的小餐飽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人叫我整忌廉架, 不過我唔想攞部機出黎玩, 咪整佢囉

      刪除
  3. 包包好靚,我鍾意食奶黃,不過煮得唔好,起粒粒,好煩呀。

    回覆刪除
  4. 好靚嘅蟲蟲包 :) 個餡料都唔係好肥, 可以試吓整先 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個蟲蟲包一定難唔到你呢位高手

      刪除
  5. 忌廉包?造型好靚呀,阿毛造包已經上晒手呢!

    回覆刪除