2014年9月19日 星期五

Oh Happy Day

狗哥今天又長一歲啦!

我們一早已準備了生日禮物: 豬蹄一隻。



開開心心收禮物


努力拆禮物, 也吃得很滋味。


只希望他身體健康, 快快樂樂過每一天。

29 則留言:

  1. happy birthday, Wishing 狗哥 good health and happiness in life.

    回覆刪除
  2. 你地咁愛鍚狗哥,佢一定會快快樂樂過每一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都好錫我地, 其實我地都要多謝佢陪住我地, 開心生活

      刪除
  3. 再整多杯啤先完美架XXD

    回覆刪除
  4. 好叻,識得自已拆禮物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢幾叻仔架, 自己一手一腳拆, 唔駛人幫

      刪除
  5. 狗哥狗哥,生日快樂啊! 我家BBQ比你大兩歲. 識得拆禮物, 好叻啊! 若是BBQ, 牠會連紙一起吞下去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 3Q! 佢幾叻仔, 自己拆, 唔駛我地幫

      刪除
  6. 回覆
    1. 我地都要多謝佢架, 佢成日帶好多歡樂架

      刪除
  7. 狗哥識拆禮物喎!唔係食蛋糕咩!^_^ 生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋糕我都整左, 不過唔係俾佢食, 呵呵

      刪除
  8. 狗哥生日快樂,要健康快樂!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 最弊佢嘆完之後, 唔肯食佢嘅狗糧呀, 成日都變左謝文武, 誓不低頭

      刪除