2014年9月10日 星期三

總統舊愛的新書

這陣子法蘭西的八卦話題其中之一, 自然少不了總統舊愛的新書 《Merci pour ce moment》面世。 新聞也有報導, 重點放在舊愛說總統表裡不一, 表現得不喜愛有錢人, 事實上他不喜歡窮人。 這左傾的人私下叫窮人做"沒牙齒的人", 還自覺幽默。 «Il s'est présenté comme l'homme qui n'aime pas les riches. En réalité, le président n'aime pas les pauvres. Lui, l'homme de gauche, dit en privé: “les sans-dents”, très fier de son trait d'humour»。 總統先生也忙於回應, 還說他真的受傷了。

這書印刷量二十萬本, 據說一星期已售出十四萬本, 可見人不分中外, 都有八卦心理。 這書在 FNAC售價20 歐元, 電子版為 14 歐元。 我就不會買啦, 但如果有人借給我, 我也可以一看啦, 嘻嘻。  



不過我不明白, 舊愛既然覺得總統那麼不堪, 為什麼還不及早離開總統呢?  尤其是電單車事件後, 還不速逃?  難道是人在江湖, 身不由己? 有天跟人聊起這八卦 , 大家都說當年舊愛還不是從總統舊舊愛手中搶走。 正如我們常說, 剃人頭者, 人亦剃其頭。  我忍不住說了, 這麼醜的男人居然有女人緣。 對方即回應, c'est le pouvoir!  (那就是權力!) 看來權力真是好春藥。 

23 則留言:

  1. 舊愛收足稿費在爆料,又唔怕人告,又有知名道呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 據講未寫就先收左十萬歐元啦,我對佢一直無咩好感,而家仲扮哂受害者,唔諗下當年佢又做左咩呀

      刪除
  2. 權力和金錢都可以好罪惡架,男女通用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我唔明個位周姓過氣藝人,錢無,品又無,都可以有女人緣

      刪除
  3. 情已逝,爆陰毒,平衡心理又揾錢補償自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲會搵唔少,有人估佢今次會收到六十萬歐元架

      刪除
  4. 不速逃? 可能想要第一夫人呢個title呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一講第一夫人,好多人都唔認同架,無正式名份,仲要納稅人俾錢,加上佢形象唔多好,唔係好受落架

      刪除
  5. 人與人之關有接受或忍受,適者生存,如果係忍受過左底線,反作用力就越大,所以有人可以好來好去,有人就反面無情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係俾狗仔隊影到,都隻眼開隻眼閉啦,最緊要識返屋企,爆哂出黎,情何以堪呀

      刪除
  6. 不速逃,可能是等名份,等不到,爆你大鑊,無損失兼有補賞,何樂而不為 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就唔好寫衰人啦,佢咁衰,你都唔走,為咩

      刪除
  7. 分手後仲要互數不事,最悲哀

    回覆刪除
  8. 唔速逃可能係未搵到個更好呢...
    老實講呢家出書咪為咗錢, 人無咗, 唯有搵錢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今次都搵唔少,有人話最少六十萬歐元

      刪除
  9. 書的價值被歪曲了.
    這些說人是非的書, 其實是一本百多頁的八卦雜誌啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過主角親自演身說法, 即係升價啦

      刪除
  10. 真係家醜不應外傳,呢對男女真係不知所謂
    我覺得做咩呢隻豬咁多女人上身,之前sarko又係咁醜。。。

    回覆刪除