2014年9月12日 星期五

又執到寶

這長椅被棄置於某鄰居門前, 有人眼尖, 走去看看, 發現完整無缺, 只是骯髒一點, 清潔一下便可再用。  我們二人一起動手把它搬到我家花園, 要是友人來我家燒烤, 就可以排排坐啦。


其實我不大介意用二手物品, 當然貼身用品跟化妝品除外。 所以如果大家有什麼身外物, 小至金銀珠寶, 大至汽車樓房, 可以跟我聯繫, 我隨時可以接手處理, 呵呵。

27 則留言:

  1. 我都唔介意, 老DAD收留好多鄰居贈送的花園野架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 幫D仲有用嘅野搵住好人家都係唔錯嘅主意

      刪除
  2. 上年夏天我地都執到全套實木花園長椅連枱,夠12人用,8成新呢

    回覆刪除
    回覆
    1. wow, 好厲害喎
      我有時唔明D野又唔係爛, 仲有用, D人點解要扔呢

      刪除
  3. 你講o既二手物品我都唔mind架. 我都o係度呼籲一吓先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個富貴人家, 唔好同我D平民爭好喎

      刪除
  4. 我呢度興Craigslist, 我試過放個舊電視上去,幾快有人嚟話要呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見而家FB都多左好多呢D二手分享專頁

      刪除
  5. 洗一洗應該會靚仔晒
    支持你夠環保

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 幾實用, 有人來BBQ, 大家又有位坐

      刪除
  7. 香港地方細, 沒有地方放舊物, 搞到舊物未能等到新主人就要棄置

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見而家FB有專頁, 大家分享二手野, 都係個好主意

      刪除
  8. 香港冇咁多地方放雜物架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見而家FB有專頁, 大家分享二手野, 都係個好主意

      刪除
  9. 岩用我都唔介意用二手,靜雞雞講你知,Bill 爸成月去垃圾房執野返屋企,整呢整路

    回覆刪除
    回覆
    1. 垃圾堆尋寶, 我有D鄰居都會做架, 有時都執到D有用嘅野, 我覺得都幾好呀, 唔浪費嘛

      刪除
  10. 呢d室外bench都冇所謂, 牀辱你唔會執黎用了瓜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D我會歸入貼身物品, 當然會被我剔除啦

      刪除
  11. 上星期在街見到一位媽媽帶住兩個小朋友在垃圾桶找東西,沿路走,發覺成街等清理的所謂"垃圾"根本不應該是垃圾,好多人都很浪費

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔要嘅野可以問下有無人想要呀, 就咁扔左, 真係浪費

      刪除