2014年9月23日 星期二

好架勢

原來今天是秋分, 但為何我總覺得冷? 早上只有七度, 最高氣溫也只有十八度。 清晨時份, 躺在被窩暖洋洋之時, 少爺卻為了到外面走走, 千方百計把我弄醒。

對啦, 少爺這陣子都留在家中, 少去「夜蒲」。 身子小小, 卻獨佔半張沙發, 是給寵壞了嗎?



同場加映, 少爺好友 Rouquin 跟小霸王三毛的近照。


28 則留言:

  1. 7度覺冷正常啦,叫熱先出事喎XXD
    咁早要被迫起身,世上最悽慘之事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為街坊同某人都仲著緊短袖衫, 我真係好另類
      我完全唔想起身, 不過唔起唔得呢

      刪除
  2. 唔. 我覺得黃貓真係零舍靚的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 見親佢都想抱佢, 不過佢次次都唔肯, 嗚嗚

      刪除
  3. 你那邊好凍左,我們呢度早上都有十二三度,日間出太陽都幾暖
    take care!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朝早真係凍, 有時仲會有霧, 唔怪得佢地有人會冬天就抑鬱

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢地個個都好獨立, 唔會一齊瞓架

      刪除
  5. 今朝好凍呀~~~~,我度昨日仲有場冰雹tim

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 證明王子已經適應左呢度天氣, 會用個"涼"字

      刪除
  7. 我家貓都係每朝五點就會o黎搞醒我

    回覆刪除
  8. 你度d貓好幸福, 有家借宿、黏餐之餘, 不失外岀自由

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都各自認得對方D貓, 可以幫手睇下

      刪除
  9. 都係佢地三隻野最識嘆世界XXXD

    回覆刪除
  10. 貓貓曬太陽, 懶洋洋好可愛 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地好識嘆, 熱時就係遮蔭地方瞓, 凍時就曬下太陽

      刪除
  11. 少爺改左去晨運喎!嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 凍嘛, 要保養下, 朝早至出去晨運

      刪除
  12. 佢地唔怕凍?如果落雪佢地仲會唔會出去架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地怕凍, 冬天成日係屋企瞓, 相對少出街, 但每日點都要行下

      刪除