2014年9月25日 星期四

[甜點] 肉桂卷

以前到兜巴星, 間中都會吃肉桂卷。 怎知它忽然又出現於我腦海中, 自然想吃就要自己動手做。 我參考了 La popotte de Manue 的食譜來做, 不過 Topping 部份, 我用了 crème fraîche,  而不是原食譜的 fromage frais (cream cheese)。


參考食譜如下:
A. 麵團
牛油..........30g
砂糖.............30g
牛奶..........120ml
T55麵粉 (中筋)...300g
新鮮酵母........10g
雞蛋..........一隻
鹽..............少許

B. 夾料
麵粉.........1湯匙
紅糖...........50g (原食譜為80g)
肉桂粉.....1湯匙
牛油.........30g

C. Topping
Crème fraîche (淡忌廉)........60g
糖霜...............................35g (原食譜為50g)
Vanilla sugar....................5g

做法:
1. 把牛油、糖、牛奶跟鹽混合, 於微波爐加熱至微溫, 再放入酵母拌勻。 接著加入麵粉及雞蛋,  拌好再把它搓成光滑麵團。 之後把麵團放於一旁發酵約一小時, 至麵團發大一倍。
2. 把夾料的材料拌勻。
3. 將已發酵的麵團桿平成長方形, 掃上少許牛油, 再放上夾料, 捲成長條狀, 再切成數份, 進行第二次發酵, 約一小時。
4. 把肉桂卷放入預熱至180C, 焗約20分鐘。 同時把 Topping 材料拌好, 澆在已焗好的肉桂卷上。


剛出爐的肉桂卷

裝扮前的肉桂卷







18 則留言:

  1. 王子超like肉桂卷,中間加蘋果粒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同時整左蘋果蛋糕, 所以唔加落去喇
      王子如果有幸黎寒舍, 我整俾佢食又點話

      刪除
  2. 不知怎解,我不大接受玉桂的味道。

    回覆刪除
  3. 超怕史拿蒙味,聞到都暈-_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都怕架, 而家又幾鐘意呢 ^^

      刪除
  4. 你又做甜點呀, 好誘人呀! 依家凍凍地, 開焗爐, 香噴噴, 食住甜點, 好好feel呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 突然好掛住佢, 所以就整, 點知都係俾專員掃哂
      凍凍地, 甜品配咖啡, 一流享受

      刪除
  5. 呢個我都有一排冇食. 下次整包要整呢個.

    回覆刪除
  6. 玉桂味唔系人人都接受到,不過我自己就超喜歡,呢個玉桂卷我都做過,不過沒有加topping,等我又試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前對佢都係一般架咋, 而家我勁鐘意搵佢配蘋果, 一流呀

      刪除
  7. 我以前都怕玉桂味,尤其食完韓國餐送嗰杯玉桂茶,聞到都怕。而家口味好似變咗,冇咁怕,仲可以食啲麵包蛋糕添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 以前對佢都係一般架咋, 而家鐘意搵佢配蘋果, very good 呢

      刪除
  8. 係呢,真係口味會變,我們成家依家都好鍾意肉桂蘋果,你呢個肉桂卷真係引C人呢!速遞半打來好喎!

    回覆刪除