2014年9月13日 星期六

薯蓉批與烤盤

做薯蓉批時, 我最喜歡用這生鐵烤盤。 因為我先用它來煮熟餡料, 再跟薯蓉拌勻, 之後又放回烤盤, 放入焗爐, 便完成任務。 又可以少洗一個鍋子, 正合我意。



說起這烤盤, 它已待在J先生家中多年。 他說以前這"廚神牌"只有好幾種顏色而已, 沒有現在的款式多, 顏色千變萬化了。 當然啦, 正如他說, 如果保養得宜, 真的可以用上一輩子, 那"廚神公司"的生意何來呢?

平心而論, "廚神公司"的市場銷售策略真是一級棒, 顏色之多, 總有一款合你意, 再不是我老媽那年代, 還不是一隻生鐵鑊跟砂煲走天涯, 那有現在的講究呢。

29 則留言:

  1. 回覆
    1. 法蘭西牌, 簡稱英文字母為最小公倍數無左M, 估唔估到?

      刪除
    2. 我冇估過係呢隻牌子呀,佢有出生鐵產品架?我淨係留意到鑄鐵產品咋

      刪除
    3. 法文話 en fonte, 字典解生鐵/鑄鐵, 我呢個盤成個黑色, 古董野, 無琺瑯架

      刪除
  2. 回覆
    1. 同佢洗白白時, 有時都係力的表現架

      刪除
  3. 廚神係未de Buyer呀。
    法國廚具廠推銷真係一流呀,看亞洲人力捧LC,真好賺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係 de Buyer, 專員鐘意 en fonte 生鐵/鑄鐵野多D
      我講嘅就係亞洲人勁鐘意個隻囉, 呢D鍋可以存溫慳柴火, 不過我又覺得無需要買十個八個睇門口
      以前阿媽個代, 都無呢D, 煮野都好食呀

      刪除
  4. 我從未買過"廚神牌", 未中佢嘅"市場銷售策略"毒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無呢, 家中個D都係某人好耐以前買落架, 好傳統款, 無花巧, 而家先至五顏六色啫
      記得以前都興過康寧煲, 都係潮流啫

      刪除
  5. "廚神牌"我一個都冇,你個生鐵烤盤百搭喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個烤盤嘅奧妙之處, 就係可以係上面炒好D野, 直接放焗爐, 洗少隻鑊, 正呀

      刪除
  6. 我係舊式人,冇名牌廚具架

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定有佢至整到好野嘅, 有佢又未必即係變左廚神啦

      刪除
  7. 我家有個廚神殺手,廚神廚具已淡出我家了. 而且, 我在FB見人寫廚神一類廚具好多次貨,有相為証, 我懷疑它們的質素已經不像從前那麼好了.我上次有個STA....花了, 內裡脫了一小片,竟然換過新的給我, 順攤到吖, 令我更覺係佢地知道自己的產品差左.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企個D都係佢地N年前買落, 實用無花巧, 而家可能要出多D款, 吸引人買, 至於近來質素, 我就唔知啦, 我無買過新野嘛

      刪除
  8. 我HK家,由阿嫲年代開始,總共只用過兩隻生鐵鑊。第二隻仲用緊,都有廿年了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽隻鑊都用左十幾年, 日做夜做, 無投訴

      刪除
  9. 用生鐵傳熱快, 不過要好好打理 :) 有時用咁貴去買件廚具, 唔小心整花咗, 真係肉都赤埋, 怕怕 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 要佢襟用, 就要錫佢, 好好保養就OK架啦

      刪除
  10. 呢d生鐵煲/鍋一隻都可用一世·

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以而家出多D款, 多色, 先至再有生意架

      刪除
  11. 黑色呢隻真係可以用成世,我99那個都好似係黑,好似只有亞洲才有咁多色和款?要咁多又有咩用,實用就夠

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前D野實用為主, 而家就要入得廚房, 出得廳堂喇

      刪除