2014年9月18日 星期四

又繼續繼續等

今天心情超級不爽, 全都是新一張的 carte vitale 引起的。 還記得我之前收到了我的 carte vitale 嗎?  不過那個號碼有問題, 唯有交回 CPAM 處理。

(有關的網誌在此: http://fofollehk.blogspot.fr/2014/03/blog-post_5.html)

隨後等了四個多月, 我們終於按捺不住去了 CPAM 一趟, 查詢一下情況, 答案是 en cours, 即是 case in progress。  慶幸是那次遇上的 Madame 很負責任, 立即打電話去問有關同事, 還答應我們會拿回文件看看, 再通知我們。 今天終於收到了我新的 carte vitale。 但是那個號碼還是跟上次的一模一樣, 我仍是個"男人"。  我即氣得吐血, 唯有又要到 CPAM 去。

可是我這次沒上次的"幸運", 接見我的大叔明顯地就是"軟皮蛇", 只是收回我的 carte vitale, 說會交還處理而已。

所以我常說, 在這裡生活, 隨時會心臟病發啦。

19 則留言:

  1. 我也領教過。 想當年申請去法國的 visa, 他們的態度是你急佢唔急,好似有虐待狂呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都遇過有 heart 嘅公務員架, 不過就真係唔太多喇

      刪除
  2. In France, I never expect things to be done right the first time

    回覆刪除
    回覆
    1. That may explain why France is not that competitive

      刪除
  3. 一次又一次的工作過失, 炒得啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係唔會炒, 至會咁啦, 個腦同對眼應該漏左係屋企

      刪除
  4. 不如你主動出擊,不斷打電話去跟進,"軟皮蛇"都怕煩啩?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老細話寫信投訴, 要 black and white

      刪除
  5. 真係考人的EQ,好過份,都唔明點解佢地可以咁樣做野,我老細在搬回來法國時,同我講千其唔好"laissez faire" ,但我覺得係呢度惡都無用,特別係我們不是白人。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住軟皮蛇, 發惡都無用
      我其實都有遇到好嘅 fonctionnaire, 好似我要續 carte de sejour, 個兩位madame 都有禮貌, 仲同我地講, 如果秋季仲未見有, 可以聯絡, 俾行街紙我, 都算 helpful 架啦

      刪除
  6. 港人乜都快,效率可謂世界第一, 去到歐洲乜都慢活既狀態, 太多唔慣, 但如果你要係果邊長期生活, 都要學下慢活.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友已經覺得我比係老家時嘅忍耐力增加左N倍, 我真係無諗過佢地會錯完又錯

      刪除
  7. 回覆
    1. 工作態度唔一樣, 香港無呢度咁嘔血

      刪除