2014年9月24日 星期三

煲仔飯

對於法蘭西人來說, 現在正值秋天, 不過我已穿上衛衣。 天寒地凍 (在這可能只有我有此感覺),  很想吃熱食。 那就做個簡單的窩蛋牛肉飯配甜豉油當午餐。 



吃了這熱呼呼的煲仔飯, 身體即時暖和起來。

24 則留言:

  1. 使我記起四月份在台灣回香港,見到有位黑人婦女穿著一身厚衣, 圍上頸巾, 我單是看,已經覺得熱死人了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 街坊見到我,都可能以為我發冷呀,keke

      刪除
  2. We have 20 degres in south

    回覆刪除
    回覆
    1. The day max temperature here according to the weather report is 18C, but it's so cloudy with some showers...... so depressing

      刪除
  3. 見到煲飯,感覺好溫暖。

    回覆刪除
  4. 我覺得不只你覺得凍,其實好多人都好怕凍架,今日我見有人穿大褸呀!我奶奶都成日樽領衫和fleece
    呢兩日我都係食飯做午餐,食飽即時暖晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未至於著大褸,著左件薄衛衣,相對街坊著緊短袖,我似發冷,嘻嘻
      要我食三文治,呢排真係唔得喇

      刪除
  5. 回覆
    1. 冬天有暖爐,開暖氣,到時又唔怕啦

      刪除
  6. 係喎,你食多咗牛肉有冇好啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢食太多,怕會身痕,有無好到,要出年捐血至知呀

      刪除
  7. 慢慢慣架啦. 今朝11C我只係T shirt+件長袖咋.

    回覆刪除
  8. 我地三十幾度都照食煲仔飯,煲仔 食送 ,祇不過一路食,一路出晒汗之麻。XDD

    回覆刪除
  9. 絕不期待漫長嘅冬天。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地話係秋天, 我覺得似冬天, hehe

      刪除
  10. 十幾度其實都已經算凍啦香港XXD
    食煲仔飯夠暖身

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港十幾度, 仲唔拿拿臨攞見U記羽絨出來, keke

      刪除
  11. 回覆
    1. 我好怕凍, 所以好怕有時冬天同街坊撞到, 之後吹水, 我真係會冷得騰騰震架 XD

      刪除
  12. 自從雞蛋有菌, 唔敢吃生雞蛋, 但見你隻窩蛋......我心動了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估焗得熟D, 唔怕掛.....阿Q精神?!

      刪除