2014年9月8日 星期一

另類披薩

心血來潮想吃 pizza, 立即動手做。 披薩麵團的食譜來自我家食品監控專員的珍藏。 依這食譜做出來的絕不是我平常會吃的厚批, 而是香脆的薄批。

專員不大喜歡用蕃茄醬來做的 pizza, 他比較愛吃的是 pizza paysanne。 Pizza paysanne 材料主要是 crème fraîche 忌廉、芝士、火腿、馬鈴薯、洋蔥。 我們用上了 rosette, 還放上了點三色椒。

製成品絕對合專員心意, 一看就知他是個愛忌廉又愛芝士的人啦。

34 則留言:

  1. 專員pizza勁過唐十二增肥丸呀,嘻嘻

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. rosette 類似 salami, 我覺得味道濃D, 有時整三文治配火箭菜都幾好味架

      刪除
  3. Haha, typical french/high calories food!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cream and cheese are the important ingredients for French cooking

      刪除
  4. 冇蕃茄醬食味唔似pizza喎.

    回覆刪除
  5. 我都鍾意食薄脆批。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我只食到半個, 留番半個第二日食

      刪除
  7. 咁我一定唔會同專員爭食。

    回覆刪除
  8. 唔用茄醬都可以改用青醬轉下口味.

    回覆刪除
  9. 其實薄批都好好味又唔會滯

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過上面放哂芝士忌廉, 你都咪話呀

      刪除
  10. 中秋節快樂!!
    如果芝心就更好~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋快樂!
      要食芝心, 我又要研究下呢 ^^

      刪除
  11. 歐洲人喜歡吃薄批, 脆如餅乾. 我也愛吃, 夏天配凍啤, 冬天配熱古力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又未試過配熱朱古力喎, 冬天時試下先

      刪除
  12. 回覆
    1. 我食慣厚批嘛, 不過今次呢個薄批都OK

      刪除
  13. 我也鐘意薄批,感覺上澱粉少d。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩個批用左400g 麵粉, 你都咪話呀 ^^

      刪除
  14. 好足料呀!不過的鍾意紅色pizza多D

    回覆刪除