2014年9月7日 星期日

重見天日

我家寬頻盒上星期不知怎的壞了,  幸好 J先生那天休假, 他立即打電話給客服熱線。 J先生依著對方指示, 把盒子關上, 又再打開, 即使對方說測試正常, 仍是不行。 對方只有建議我們到A門市去把寬頻盒換掉。 A門市距離我家車程半小時, 我們便趕快到那兒去。 然而到了之後, 那裡的職員說他們沒有存貨。  那時我們差點氣得吐血, 只有再打電話給客服, 說明情況。  最後我們只好多等幾天, 讓他們把新盒子寄來我家, 而且他們會少收5歐元月費以示歉意。 假如是 home office, 又或者我是越洋炒家, 正所謂「一日一百幾廿萬上落」^^,  還不損失慘重。 所以我常說, 這裡真是能鍛鍊情緒智商的好地方。


整整一星期沒上網, 完全不曉得香港發生了什麼事。 現在重見天日, 即刻上網看看新聞。 嚇我了一大跳的是, 地溝油居然出現在香港, 其中一家還要是連鎖集團。 牛丸非牛丸, 豬骨湯沒有豬骨, 現在還有地溝油, 難道香港也已經給同化了嗎?

22 則留言:

  1. 多日不見, 以為你岀門
    你怎麼過冇得上網呢幾日?

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日都係同狗哥少爺一齊, 仲有時努力整包咁喇

      刪除
  2. 我以為你有事呀,原來係寬頻,你冇事就好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無事啦, 不過係呢度, 真係心血少D, 都會C

      刪除
  3. 咁你係咪圖中果人一樣XXD
    台灣有地溝油都唔係新鮮事, 只係呢次先爆出黎, 好多台灣食品不知加幾多添加防腐劑,好多都已禁用既.之前去D小食檔或夜市,D野食都係千年萬年油, 一桶黑麻麻好似瀝青咁, 超恐怖.呢D就係叫基因 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未電呢個髮呢 ^^
      十九才子一定好認同你講法, 台灣同強國真係一家人

      刪除
  4. 中秋節快樂!
    原來上唔到網,唔怪唔見你出現怡啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!
      無得上網, 都唔知香港發生咩呢

      刪除
  5. 中秋節快樂!
    寄出嚟要幾日至收到?佢喺大陸寄出嚟呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地話要五日, 又真係喎
      如果係大陸寄黎, 一定唔知五日添喇

      刪除
  6. 見到你就好啦!我有掛住你o架!

    回覆刪除
  7. 原來無得上網,你用邊一間呀?我們還未決定到,因為打去Orange問的答案跟他們網上的資料是相反,Free我們用不到,可能用numericable
    前幾日不斷去買家居用品,好多都無貨,跑了好幾個zone,這周六日要再出動。。。。香港,在這方面真係方便好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地用緊S記呀, Free 我地都用唔到呢
      有無去姨媽度睇下, 可能有啱呢

      刪除
    2. 唉,星期日去左姨媽家私啦,只係買兩格廚櫃,俾人老點白等等了兩粒鐘,依家全屋都係盒,Luca老豆有排砌
      最後,上網我們只能用"橙",一個星期內set up到算係咁

      刪除
    3. 佢地好多野都要自家砌, 所以培訓唔少手作仔 ^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 我好乖, 有溫下書, 仲有少爺狗哥陪, 當然仲有麵包大作戰啦

      刪除