2014年9月30日 星期二

[麵包] 馬鈴薯包

這幾天, 電腦不離身, 一直在關注老家的事。 為了分散一下自己的注意力, 我又再修煉麵包大法。 (因為多看了那些 war game 及貓哭老鼠, 血壓隨時上升。 其實可不可以找些有點質素的人來辯解呢?)

今次弄的是馬鈴薯包, 從整成品就看得出我沒花太多心思。還不是一邊在做, 一邊還在看電腦的緣故。 有人說, 用果醬來配搭, 更覺美味。




今日這首歌忽然在我腦中盤旋, 它不是光輝歲月, 不是海闊天空, 而是它:  同熱愛這遍土地,大家刻骨銘記 ,愁或喜,生與死,也是香港地......

19 則留言:

  1. 我今日都有啲神不守舍,狀態麻麻呢

    回覆刪除
  2. 整咁多嘅?咪食好耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾左D街坊, 有D用來做晚餐, 之後做左我嘅早午餐

      刪除
  3. 包包有馬聆薯味嗎? 口感和味道跟普通包有別嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個薯仔味唔算勁, 因為我用450g 麵包配 120g 薯蓉, 佢個質感重D, 唔似一陣風嘅麵包, 都算軟

      刪除
  4. 陳冠希最似人的一首歌

    回覆刪除
  5. 應該好香軟!
    唉,這幾天心情都是複雜,不看新聞又擔心,睇左又擔心

    回覆刪除
  6. 呢個我都想整, 但我會放熟既粒粒薯仔落去,仲更加有口感!

    回覆刪除