2014年9月26日 星期五

一個寒冷的早上

晨早除了有空氣清新開朗, 還有薄霧。 走到小花園一看, 室外氣溫只有五、六度, 難怪我會「冷得騰騰震」啦。 幸好下午又見陽光, 陽光之下, 溫暖了不少。



一早起來, 給了狗哥及少爺早飯後, 便給自己準備早餐。 其實只是翻熱紅蘿蔔蛋糕, 再配一杯黑咖啡而已。 雖然近來潛心修煉麵包大法, 不過我也沒忘記烘蛋糕啦。 之前做了紅蘿蔔合桃小蛋糕, 再來跟鄰居真心分享。



23 則留言:

  1. 有冇陽光個氣溫真係差好遠

    回覆刪除
  2. 我地都係一早一晚好冷,日頭就暖D,有太陽是 bonus。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家明白點解佢地咁鐘意曬太陽

      刪除
  3. 整多啲可以同鄰居分享下幾好丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都有真心分享架, 我都驚糖尿架

      刪除
  4. 我呢度仲未凍,但唸起都怕怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晚真係幾凍, 舊年無落雪, 大步檻過, 今年希望唔好太凍

      刪除
  5. carrot cake 又唔係我杯茶=.=

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我睇你D相, 都會唱黎天王首名曲架

      刪除
  7. 溫差大真係好易冷親,我們朝早送大豆返學係冬天,下午去接佢放學係夏天,所以小豆成日都兩條鼻水。今日呢度好好天,一舊雲都無,happy weekend!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晚跟下午氣溫相差都幾大, 我隨時都有件外套架

      刪除
  8. 我都要兩個呀))))))
    HK仲好熱呀, 一D秋涼都沒有

    回覆刪除