2014年9月17日 星期三

[麵包] 紅腰豆包

做包停不了, 這次攪攪新意思, 用了紅腰豆做餡料。 麵包做法跟上次做的粟米芝士吞拿魚包一樣, 只是多做了一倍, 所有材料乘以二便是了。

把發酵好了的麵團分成兩份, 沒餡料的就做成花形狀, 圓滾滾的就是紅腰豆包。 我之前把紅腰豆加上糖煮好, 知道麵包帶甜, 因此糖的份量不多。 專員嚐過之後, 就說味道還不賴, 不過紅腰豆包應該不合街坊好友的口味。 原因就是, 那餡料沒有他們預期中的甜。

那天專員友人來訪, 我們給了她一些麵包。 果然友人覺得原味花花包比紅腰豆包來得美味。




22 則留言:

  1. 要與街坊們分享, 咁要分開兩份, 他們的一份, 就要甜味重, 自己的就可以減糖, 唔好撈亂呀.

    回覆刪除
  2. 花花包好靚,朱古力餡就好啦!^_^
    紅腰豆包未食過,等我試吓味先!

    回覆刪除
  3. 我唔食得咁甜,紅豆包岩我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係食得好甜, 食蛋糕仲要加醬架

      刪除
  4. 你最近好多包包出爐喔!

    回覆刪除
  5. 我冇做包多年, 多做曲奇、蛋糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近做包來啦, 想掌握到個技巧嘛

      刪除
  6. 我之前會買日本北海道產的紅豆蓉做餡,因為貴同好甜,次次都落好少,成日俾人話唔夠甜,無諗過紅腰豆也可以做包,等我都試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前用佢整三文治, 都幾好味, 所以咪試下咁啦

      刪除
  7. 定係他們不習慣吃甜味豆?因為我老公好怕甜味豆架,有人俾佢紅豆沙他會吃,但有得揀的話佢唔會要
    同我一樣,我好怕甜味飯(riz au lait) ,有得揀我都唔會吃,但以前老爺好鍾意整,依定無得整因為糖尿

    回覆刪除
    回覆
    1. riz au lait 我鐘意喎, 不過有次食過超市嘅, 都係自己整好味D

      刪除
  8. 紅腰豆包令我想起啲五仁月餅XXD

    回覆刪除
  9. 我d鬼鬼friends接受唔到甜味豆架.

    回覆刪除