2014年9月7日 星期日

[麵包] 椰絲包

八月十五中秋節又到, 在此祝大家中秋快樂、人月兩圓。

最近忙於搓麵團, 總想找到做好麵包的方法。 對我來說, 做麵包比做蛋糕更難,  有時怕它發酵得不夠, 有時又怕它過度發酵。 希望多做, 可以找到箇中竅門。這椰絲包算是我目前為止的滿意作品。 這麵包吃起來鬆甜, 合我口味。 第二天早上, 我把它翻熱, 依然鬆軟。







麵包材料: (可做12-14 個)
T55麵粉.....................450g
糖................................50g
牛油 (室溫)................50g
牛奶............................250ml
新鮮酵母....................25g
鹽................................少許

椰絲餡料:
椰絲...........................50g
牛油...........................20g
糖...............................20g
雞蛋...........................半隻


做法:
1. 先把乾酵母放進已溫熱牛奶, 置於一旁約半小時。
2. 將麵粉和鹽拌勻, 再倒進酵母牛奶, 最放入牛油攪拌, 揉成光滑麵團。 在麵團上放上濕毛巾, 讓它發酵至兩倍大 (約一小時)。
3. 把椰絲餡料拌勻。
4. 取出麵團, 用棍桿平成長方形, 再放入椰絲餡料, 把麵團對摺。 把麵團切成若干長條, 再把長條揉長, 捲成螺絲狀。 進行第二次發酵。
5. 在麵包上掃上蛋液, 放入已預熱至 220C 的焗爐, 約10-12分鐘, 表面金黃便可。

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 整左十幾個, 俾左D鄰居仔女, 佢地2號開學, 算係打下氣咁啦

      刪除
  2. 遲啲熟咗會得心應手好多

    回覆刪除
  3. 中秋節快樂!
    熟能生巧,你整得咁密,好快可以做師傅喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做師傅就仲有排啦, 希望知道點樣整得好D啫

      刪除
  4. 法國的月光,今晚也會特別圓。中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我影張相俾係睇下係咪特別圓 ^^

      刪除
  5. 包包有D似玫瑰花 :)
    中秋節快樂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂
      我第一次捲, 睇落都幾OK, 我幾滿意

      刪除
  6. 你點知我鍾意食椰絲包嘅呢!我唔客氣囉喎!
    中秋快樂!大家團圓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我嘅專員同一口味
      中秋快樂!

      刪除
  7. 繼續努力磨練做包
    中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都一樣努力整餅,加油
      中秋節快樂!

      刪除
  8. 做這個包包會上癮架,我的好朋友一向不做麵包蛋糕,但做過一次這個包之後,她覺得跟雞尾包差不多,之後隔兩日就出爐一次
    我都唔記得今日中秋,祝你們中秋快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得雞尾包好複雜, 朋友俾左食譜, 好似好多野攪下, 呢個簡單好多
      我都祝你一家四口中秋快樂

      刪除
  9. 鄰居有冇評語?? 某人又有乜食評呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄰居都話幾好, 唔知係咪基於禮貌
      某人就話可以再整時, 放多d餡, hehe

      刪除
  10. 我覺得要等幾次發酵係最困身.
    用25g酵母, 你用鮮酵 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D存貨係麵包鋪買嘅, 係咪鮮酵, 我又要check 下
      鮮酵同乾酵比例係咪 3:1 呢?

      刪除
    2. 經我查詢, 專員話係鮮酵呀

      刪除
    3. 實係啦!
      其他落25g,想發到"豬頭"咩XXD

      刪除
  11. 人家說用鮮酵好過乾酵, 但我多數用乾酵母, 因為我覺得鮮酵嘅酵母味重了些.

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員負責買架, 呢度都有一小包一小包嘅酵母賣, 不過佢話唔好用, 所以囉

      刪除