2014年9月11日 星期四

又來了!笨呀喇!

我們往往追不上「笨呀喇」的快熟速度。 一見他們全身佈滿黑點,就要快點把它解決,少不了就是做香蕉蛋糕。知道香蕉糖份高,我都會少放糖,看來健康一點。



另一出路,就是用來做熱香餅。 本想放點楓糖,但我用盡力都不能把瓶蓋打開,再轉戰蜜糖,它又稠得不得了,我只能放丁點兒。熱香餅雖醜但它很美味。


我也會將熟透香蕉放入麥片粥,早上吃了充滿力量,不過就沒拍照啦。

25 則留言:

  1. 香蕉糕是香港人的大愛.
    法國人也喜歡用香蕉來做甜品糕點嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人人口味不同, 佢地有人鐘意整蘋果蛋糕, 又或者梨甜品, 香蕉有道 bananes flambees , 不過我未試整過

      刪除
  2. 戴膠手套擰開瓶蓋,會易d架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「笨呀喇」!哈!果然係睇電視大嘅!

      刪除
    2. 我下次試下戴膠手套開先
      我記得個笨呀喇笑話嘛

      刪除
  3. 放香蕉可以減糖減粉,真係有益啲

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有時見佢地糖,牛油都100/120g, 見到都驚

      刪除
  5. 香蕉有時我整香蕉奶飲.

    回覆刪除
  6. 香蕉方便,但好怕要追住消滅佢哋。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 專員本來每朝早餐都一隻蕉, 最近唔知做咩食少左呀

      刪除
  8. 香蕉放入麥片粥===>幾好喎,我又試下

    回覆刪除
  9. 唔食 !
    熟透既巴拿拿成陣人工香精味, 超怕=.=

    回覆刪除
  10. 買少D囉,我多數買四條。。。。

    回覆刪除