2014年8月15日 星期五

[一人前] 鮮茄鹹牛肉飯

原來以一己之力去消滅一罐鹹牛肉, 不是一件易事。 難道天天都吃蛋牛治?  忽然, 靈光一閃飛向我。 茶記午餐例牌有鮮茄牛肉飯, 那我就用鹹牛肉代替, 做出這個鮮茄鹹牛肉飯。 



既可吃蕃茄防曬, 又可以消滅鹹牛肉, 一舉兩得, 得咗。 =3


18 則留言:

  1. 鮮茄鹹牛肉飯煮左幾多次呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮左一次, 或者之後會跟王子個食譜整下

      刪除
  2. 我都係怕食唔哂所以唔買。

    回覆刪除
  3. 我都係架,開一罐食唔哂,不過依家我會冰一半,留第時食。

    回覆刪除
  4. 我以前煮過以下呢個. 你睇吓啱唔啱食.
    http://ohtria.blogspot.co.at/2013/05/blog-post_3149.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好似幾好味, 我試過就話你知

      刪除
  5. 回覆
    1. 因為茄紅素可以美白、抗衰老、對抗紫外光, 多吃蕃茄可以防曬。

      刪除
  6. 回覆
    1. 我都係試下, 個汁都唔錯, 送飯OK

      刪除