2014年8月13日 星期三

[茶點] 香蕉燕麥椰子曲奇

家中又有熟透了的香蕉, 為它找個出路, 這次用來做曲奇。

之前我已用了香蕉跟椰絲這個組合來做蛋糕, 這次加上燕麥, 心理上好過一點。


這次做的曲奇尚算合格, 沒我預期中的鬆脆, 絕對有改善的空間。 待再有熟透的香蕉, 我會多做一次, 希望有改進啦。

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 由椰子怪變左椰子王, 佢升左呢喎 ^^

      刪除
  2. 我估計似鬆餅, 因為香蕉有水份, 可能要減少香蕉份量, 等你改良

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時焗起係脆架, 之後似蛋糕仔, 激C我

      刪除
  3. 整野食都係好靠經驗累積

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 工多藝熟, 你估個個都係味吉陽一咩

      刪除
  4. 在我心中, 你是椰子大王!

    回覆刪除
  5. 外脆內軟嘅曲奇? 可以放到幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上, 我俾左D街坊之後, 唔夠兩日就無哂, 芝麻餅最好, 有兩日貨仔都仲脆脆架

      刪除
  6. 回覆
    1. 不過成日整椰子野, 會好悶架, hehe

      刪除
  7. 椰子雪糕呢,我更加鍾意!^︶^

    回覆刪除
  8. 煮食真是要身經百戰, 跟足食譜也未必成功,要靠自己, 多番嘗試呀, 努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過跟食譜整, 結果中伏, 你講得啱, 真係要多試多練習, 多謝係鼓勵

      刪除
  9. 香蕉整曲奇我未試過添。

    回覆刪除
  10. 我整親有香蕉的糕餅都唔成功

    回覆刪除