2014年8月3日 星期日

二號好友 Gathering

少爺二號跟 Rouquin 都相處不錯, 常見他們蹭來蹭去。



我最喜歡第二張照片, 二號的表情很趣怪, 好像在說 " Ooops......他為什麼會在我家出現, 侵犯我領土主權"。

J先生看到照片, 卻說他倆輪流在練習瑜珈, 嘻。

24 則留言:

  1. 佢地個Gathering好守禮噃

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地成日一齊玩架, 唔會呼來呼去, 老友黎架

      刪除
  2. 你侵左佢地私隱喎,本來人地溫馨緊架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來仲想等佢地紅左, 日日搵佢地加D植入式廣告添架 ^^

      刪除
  3. 二號朋友仔有冇入屋架??

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔係啦, 成日都黎痴餐, 其實佢同二號都你鄰居嘅貓, 不過少爺離家出走, 黎左我地度
      http://fofollehk.blogspot.fr/2014/03/blog-post_13.html

      刪除
  5. 有朋友到訪,無咁悶啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地好識自得其樂, 喵星人好獨立架

      刪除
  6. 回覆
    1. 而家長駐有一隻, 成日黎痴餐嘅有四、五隻

      刪除
  7. Rouquin走尼走去周圍望咁喎!等開飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢朝朝都等我窗架, 唔係排第一就排第二

      刪除
  8. 貓星人入侵地球人之家XXD

    回覆刪除