2014年8月11日 星期一

Ga Kho Gung 越式薑絲雞肉

又一簡單易做的越式家常菜 Ga Kho Gung (Ginger Chicken)。  我參照以下的食譜來做。


http://danangcuisine.com/recipes/recipe-64-ga-kho-gung-ginger-chicken/

我並沒有完全依這食譜來做, 例如我會把一些小部分切丁的薑跟洋蔥留起, 再會把它們先炒香, 才放入雞塊, 省掉了做焦糖的步驟。 而且我用了 coconut milk 來燜, 因此它吃起來帶點椰香。

這 Ga Kho Gung 正合了某人的口味, 因為它包含了他喜歡的元素: 椰子和薑。 如果你喜歡吃薑的話, 應該會喜愛這越式家常口味啦。

24 則留言:

  1. 好簡單喎. 呢個我會試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 試完話我知有無下次, 不過整完成間屋臭哂, 唔好賴我呀 (不過我唔覺臭喎) 呵呵

      刪除
  2. 椰子! 很香呀,我都會鍾意食有椰子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都要滿足下椰子怪架, hehe

      刪除
  3. 見到雞皮我會有少少打冷震><

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 王子話會試整, 你叫佢俾你試食

      刪除
    2. 佢最興話自取o架!唔包送貨幾鬼精呀!

      刪除
  5. 椰子怪一定好開心!呢個雞應該好滑,第日搬過來一家會試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢不知幾鐘意, 不過唔知大小豆鐘唔鐘意食薑

      刪除
  6. 易煮喎!係未甜甜地,又有薑味架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀, 個餸帶甜, 個汁送飯一流

      刪除
  7. 你不如用椰漿浸一大樽薑佢食啦,一次過純粹地滿足佢2個願望XXD

    回覆刪除